好慘呀.......~_~"
我先前參加左校園服務隊......
宜+好唔想參+ ar !!!!!!
因為要同boy一起....
得我一果女仔......好慘呀,,,,,,,,
好期待呀!!!!明天整...布丁~ so happy........