新年到啦....祝大家happy new year~~ 今年都冇得反大陸...=[]="慘慘呢... 大陸多利是收哇...=﹏=hk一隻手都數得曬..唉 不過算啦..睇怕如無意外都唔會再反嫁啦...T_T 琴日同呀ma行花市..買左3枝劍蘭...幾令嫁...呵呵!! 之後就過左豬年啦....