傻~lan!心聲
~所講的一切!
也允反思內心的感應~

~了解自我內心!
也允會更好~

~之前的一切太傻!
希望不要自責~

~之前的天真!
今天要反省~
lan1030
暱稱: lan~1030
性別: 女
國家: 香港
地區: 深水步區
« December 2014 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
最新文章
綿花冰!真系好好吃~
我地常日都吃囉!(糖水...
萬聖節喲!有歡又驚~
生日快樂!我對自已說~
聽日就大一歲呢!今年肯...
文章分類
全部 (11)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 11
留言總數: 17
今日人氣: 0
累積人氣: 695
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 22 日  星期四   晴天


嘻!唱k叻 愉快 分類: 未分類

                                                                                           今日同啊堯b,盈b去唱k!!!                                                                    今日我系今點呀cd歌..哈哈..悶親你地tim                                                  算系今啦~~~你地同得我去唱k~~~~我肯定會選啊cd歌架~~~~~~~~~~~~~~你地最好學定啊cd歌啦~~~~~~~~~~~~~~~啊cd歌其實好鬼好聽架~~我知道你d會想噁囉~~~但系我講真架呀嘛~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~






訪客留言 (返回 lan1030 的日誌)


tsehangyiu 於 2009-10-24 02:47 PM 發表:
我feel何韻詩d歌幾好聽牙!!鍾意聽韻律泳!!!^3^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈...你真系色貨之人..低錫
Posted at 2009-10-26 08:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yingying905 於 2009-10-23 09:44 PM 發表:
ok我會試吓練
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下次去..你唔色既話打pp
Posted at 2009-10-26 08:22 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



loveMandyxd 於 2009-10-22 10:34 PM 發表:
CM=]
sor冇去到
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]