今日終於來臨~
今年算系最開心既生日啦~~
因為有我一班有同學陪我過~
夜晚,我地一起去旺角唱K!!
本離都好開心架!但系呀土唔見左銀包~~
我地都好擔心區呀~
後來~~我地唱完k就去朗豪玩啦!!!
重有好多好笑既野~~
嘻~講得離都天光!
蘭~生日快樂啦~