金日同左恩恩出去圖書館xdd
2點幾先出
我同恩恩佢地一家去左大家樂a_a
佢地係到食- -
我坐係到同恩恩講野-,-
恩恩邊食邊講xdd
搞到佢食得好慢xp
等佢地食完就同恩恩AnD佢呀妹去圖書館
行緊去圖書館果陣
無啦啦有個講英文既女人問我地圖書館係邊- -|||
果陣恩恩聽到0哂咀0x0
佢講左幾次先聽得明@_@
原來佢問圖書館係邊a_a
由於我同恩恩唔係好識講英文;;
我就係咁呃呃呃-,-
恩恩無啦啦彈左個英文出黎就話;;
「我地都去圖書館。」
跟住個女人就同我地一齊行@_@
係圖書館;;
我地囉哂d功課出黎做@_@
恩恩佢就囉左我問楊怡借既答案黎抄a_a
宜我就係到好乖咁做中文報告xp
做做下先記得唔知要做幾多字-,-
就問恩恩@_@
恩恩話300字-[]-
果陣我囧左._.
發脾氣唔做-33-
就囉左恩恩本英文功課黎參考答案@_@
原來恩恩果d答案都係抄媽媽既a_a
抄抄下;;
無啦啦話圖書館話仲有15分鍾就關門.0.
我又囧多次._.
做多陣功課就閃左人a_a
其實得個5分鍾xdd
之後去左7仔a_a
諗住買跑既9蚊咭@_@
點知冇哂-_-
果陣又囧多次- -
買左思樂冰>333<
好好味>33<
之後我就同恩恩AnD佢呀妹行路番左屋企-33-
金日一共囧左4次@_@
點解4次?_?
因為我邊囧邊打字-3-
|