原來係你呀..原來人們真係咁LIKE你呀..咁我仲LOVE黎做咩呀..
SORRY呀..可能我令你好憎我呀..但係點解要避我..係咪每一個BOY都係咁呀
唔開心呀..咁我呢..我都係呀..點解WOR..每個女仔要因你CRY咩唔通呀...傻啦..
.點都好啦....咁得啦今日又見到你呀..咁又點呀..仲要避..見到正就點呀..今
日跟住FANNY後面佢同你起度行來行去..撞左撞右咁啦..好好笑呀..跟住你仲話
{WA,你想點呀??}笑死我呀..不過..........唔知呀..放學見到你呀..比人知左呀.
.今次死定呀..我放學同左MING2..BECKY..CHERRY 同埋我RUBY一起呀..哈哈...
好好PLAY呀..但係好唔開心呀...係你呀..人們點都好過我既..咁你要佢啦..
..唉..算呀咁...冇野好講呀..唔開心呀
每個人CRY都唔想比你見到呀..唔開心呀...CRYCRYCRYCRY....
好辛苦呀..你講曬呀...好憎你呀....好想CRY
|