JT Words
有緣人入內留字
larson
暱稱: J臣
性別: 男
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我轉左blog啦!!
久違了
2013-02-08
2012-06-04
2012-04-29
文章分類
全部 (119)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 119
留言總數: 926
今日人氣: 0
累積人氣: 2853
站內搜尋
2010 年 11 月 6 日  星期六   晴天


2010-11-06 分類: 未分類

頭先見悶悶地
上youtube睇野
又俾我搵到正野
"The Phantom Of The Opera"
唔知大家有冇睇過呢?
個女人好勁
後面個樂團都好勁

不過條片都幾長
大家得閒就睇吓啦
http://www.youtube.com/watch?v=S88rkpPu8_g

JT
 






訪客留言 (返回 larson 的日誌)


lovekoizora 於 2010-11-07 08:27 PM 發表:
上體藝堂睇過lu~
Choir刀唱過呢首~
正!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ashley2405 於 2010-11-07 06:53 AM 發表:
上戲劇堂睇過個女人真係超勁架*O*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Anson1228 於 2010-11-06 11:54 PM 發表:
cm 4 u
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



carrie212 於 2010-11-06 11:29 PM 發表:
我睇過本書-3-
不過唔係好明佢講叫..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



adrianleo17 於 2010-11-06 10:23 PM 發表:
The Phantom Of The Opera個旋律好深刻
不如試下自己編The Phantom Of The Opera Rock版丫~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



runningfast 於 2010-11-06 09:57 PM 發表:
"The Phantom Of The Opera"我聽就聽過,不過未認真咁睇過-_-
CM 4 U=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]