我係到澄清...我真係1d都唔鍾意羅啟源!!<我真心講依句野>
我只會鍾意佢<唔係羅啟源>!
今日!我個best friend俾人罵到喊....因為個死人哨牙張xx<毛理取罵
好心佢啦!又唔知自己貧牙樣衰wo..又講野講到噴曬口水wo...我好唔like ke 佢!!
第2件事啦!我最憎即人就係鍾德勤la<佢狂話我係青檸妹wo...佢又唔知自己個頭勁似檸檬wo...又話我><咁你話我嬲唔嬲啦!楊筠堯又係wo...佢狂蜘我!勁恐佈!
放學哥陣時...勁多人要retest wo...係7B班!(有文采司la)我等佢等到我發曬毛la...成5點半先走得呀!跟住又同文采司一齊走la....<一定即
講完~~~~Finish~~~~留下言la...
|