今日我同
梁雪盈,伍廷軒,鍾德勤,趙學祺同伍廷軒2個fd一齊
去沙田踩單車...本身梁雪盈同我唔想跟大隊...
因為得我地2個女仔...好冇面..
踩踩下唔知去咗邊wo...係某某商場買野食
點不知個朱嘉希又理wo...
but佢冇單車so...要行.
我地冇理由要佢行咁耐
so個伍廷軒個fd{周朗詩]男理
就俾佢踩la.......
..........................................
..................................過咗2粒鍾
要還車啦...最後佢地成班{包括}朱仔,鍾德勤,伍廷軒,伍廷軒個fd。。唔知見乜名...佢地踩先
我踩到冇力...唔知踩咗去邊...我勁無奈
而梁雪盈踩得唔係咁快so...同跑步返理哥個
係好後好後
我踩下踩下個趙學祺彈咗出理
又踩下踩下個跑步哥個又彈咗出理
靜番梁雪盈行個理...慘
因為趕住環車
我地成班除咗梁雪盈就係租車哥到等佢la
踩完lo...
我冇咗半條人名la
去食野...
今日勁好玩牙
|