今日去旅行!__!"
嘻嘻!"
有點兒興奮!
bUt-_-
今日我要拎包好重gE碳番學校-_-"
omg!"
番到學校之後...
搵番班fD'
點知發覺-_-'
d野食可能吾夠.........
-_____________-""
我地將剩番的希望....
放晒係最後仲未番黎果個組員身上...
yOyO!"
HAHA!"
兩大包腸仔-3-
yOyO!:
My fAvOuRiTe!"
跟住無幾耐...
就宣佈排隊點名-____-"
跟住仲話...
無帶JaCkEt 果d人 吾準去旅行...要留番係學校度.___."
So慘..
今朝出門果時....
我都諗住吾帶...
不過好彩最後都有帶..
^ooo^"
但係我班組員就,,,,
-____________-'
大部份都要留...
心諗...
唉-______-"今日仲點bbp-___-"
不過幸好地吾知點解...
佢地可以去. .
-_______-"
{{連我都吾知點解...咁就姐係冇得解喇..呵呵^oo^}}
跟住去度之後...
首先就係牙siR 帶錯路....
去左個吾知咩地方. .
好彩副校長係度....
帶番我地去番正確的位置!_!
副校你係得既-3-
去度之後...
d人到齊晒..
就開始起個爐...
其實自從上次睇完牙SiR 整左一次之後...
我都開始識識地...
不過...都係算喇-_-'
萬一整吾到...出醜就吾好喇.__.
最後都係冇出手的說...
搵左個猛男....番黎幫我地起左個爐...
HAHA'
起完之後...
我就開始燒腸仔食. .
haha'
因為佢地實在太好食喇...
加上我又吾鐘意燒其他野{{其實係吾識燒 hAhA c: }}
所以只好燒腸仔黎食...
首先燒...2條.....
跟住4條...
跟住6條....
跟住8條....
跟住10條....
燒燒下.....一次過燒12條腸仔-3-
跟住佢地見到我咁....
一D就爭我D腸仔黎食\___/
一D就抄我版權....有樣學樣咁\_______/"
{{{版權費牙\___/}}}
肥cAt 最過份\___/"次次要我3條腸仔
而臭銘仲過份....次次要4條....可惡\__/"
食到飽飽之後^_^ 就去行教育徑-__-"
都吾好行的-______-'
番到黎就同人玩鋤大D!
嘻!"
我更係狂羸喇.....
神手麻-3-'
玩到無幾耐...
就要去影相....
走人了~____~"
今日都吾錯...
不過.....如果有埋傻瓜就十分滿足了^oo^"
嘻嘻!
pS:下次我都想同傻瓜去BBp!" 我會燒好多好多腸仔比佢食....haha!'
|