`×落 M記, ;)
閉起雙眼你最掛念誰?
眼睛張開身邊竟是誰?
你想的那位又是誰? :]
2009 年 1 月 22 日  星期四   晴天


旅行! 愉快 分類: 未分類

今日去旅行!__!"

嘻嘻!"

有點兒興奮!

bUt-_-

今日我要拎包好重gE碳番學校-_-"

omg!"

番到學校之後...

搵番班fD'

點知發覺-_-'

d野食可能吾夠.........

-_____________-""

我地將剩番的希望....

放晒係最後仲未番黎果個組員身上...

yOyO!"

HAHA!"

兩大包腸仔-3-

yOyO!:

My fAvOuRiTe!"

跟住無幾耐...

就宣佈排隊點名-____-"

跟住仲話...

無帶JaCkEt 果d人 吾準去旅行...要留番係學校度.___."

So慘..

今朝出門果時....

我都諗住吾帶...

不過好彩最後都有帶..

^ooo^"

但係我班組員就,,,,

-____________-'

大部份都要留...

心諗...

唉-______-"今日仲點bbp-___-"

不過幸好地吾知點解...

佢地可以去. .

-_______-"

{{連我都吾知點解...咁就姐係冇得解喇..呵呵^oo^}}

跟住去度之後...

首先就係牙siR 帶錯路....

去左個吾知咩地方. .

好彩副校長係度....

帶番我地去番正確的位置!_!

副校你係得既-3-

去度之後...

d人到齊晒..

就開始起個爐...

其實自從上次睇完牙SiR 整左一次之後...

我都開始識識地...

不過...都係算喇-_-'

萬一整吾到...出醜就吾好喇.__.

最後都係冇出手的說...

搵左個猛男....番黎幫我地起左個爐...

HAHA'

起完之後...

我就開始燒腸仔食. .

haha'

因為佢地實在太好食喇...

加上我又吾鐘意燒其他野{{其實係吾識燒 hAhA c: }}

所以只好燒腸仔黎食...

首先燒...2條.....

跟住4條...

跟住6條....

跟住8條....

跟住10條....

燒燒下.....一次過燒12條腸仔-3-

跟住佢地見到我咁....

一D就爭我D腸仔黎食\___/

一D就抄我版權....有樣學樣咁\_______/"

{{{版權費牙\___/}}}

肥cAt 最過份\___/"次次要我3條腸仔

而臭銘仲過份....次次要4條....可惡\__/"

食到飽飽之後^_^ 就去行教育徑-__-"

都吾好行的-______-'

番到黎就同人玩鋤大D!

嘻!"

我更係狂羸喇.....

神手麻-3-'

玩到無幾耐...

就要去影相....

走人了~____~"

今日都吾錯...

不過.....如果有埋傻瓜就十分滿足了^oo^"

嘻嘻!

pS:下次我都想同傻瓜去BBp!" 我會燒好多好多腸仔比佢食....haha!'

 



lau88
暱稱: `◆落×°
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
迷失
重回
最後一天的上網.
新開始.
第3年,學界前夕,
文章分類
全部 (246)
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 246
留言總數: 234
今日人氣: 5
累積人氣: 2040
站內搜尋