`×落 M記, ;)
閉起雙眼你最掛念誰?
眼睛張開身邊竟是誰?
你想的那位又是誰? :]
2009 年 1 月 8 日  星期四   晴天


不知怎說的一天... 愉快 分類: 未分類

今日-_-'第一次嗌傻瓜碎起身牙!_!'

勁緊張的說...

6點幾就醒左了. .

haha..

緊張到訓吾著..

到左7點15分我就即刻打比傻碎...叫醒隻懶訓豬-3-'

{其實佢昨晚都太夜訓了...}

{So..都吾可以叫做懶訓豬gE..}

-___-"

haha'

叫完隻懶訓豬起身之後...

我就出發番學了...

番到學校-_-"

都幾眼訓..

但係今日又要當 醫療隊...

-_____-"

想小息訓陣 都吾得-_-!'

今日係上午 上晒8堂...

下午就周會!_!'

....

到左中午-___-""

我手先就去買飯食!_!'

嘩-_-!"

10蚊飯...又有野飲!_!' gD!!!'

吾錯....都幾好食...

食完之後...

我就要拿拿林上番課室...

因為...

今日中文科要考口試...

24-42號...

我31..

好快就到我...

勁緊張lOl!';

....

超驚..

驚到手震...

當叫到我個名...

入去的時候...

吾知點解又吾係咁驚-_-!"

無言-_-!'

跟住我就睇住張紙...

狂試讀...

不同的大小聲...不同的節奏...都試下...

好快1分鐘就過去...

要我出去讀比牙sir聽了-__-"

......

汗汗-______-!!!!"

一路讀....

間吾中就望下牙sir...

..........

發覺牙sir 有時會 uP 下頭-_-"

吾知咁姐係點呢...

勁驚...

50幾秒後...

我就讀完了...

-____-'

之後就走得-_-!"

番去 醫療室當值...

放學果時..

因為要去 入電話錢..

so 就去左旺角喇...

行行下的時候...

竟然撞到{澧澧} {{男仔來的說,太fd的稱呼而已'}}

佢係長跑隊其中一位成員之一..只係f.3

一路同佢行..

一路傾左好多野...

到左最後...

談及到..

我成日說好勁果個...

長跑神手...{都係f.3}

-______-"

我;{其實佢如果繼續訓練落去...}

{一定有一番作為...}

{但係佢竟然選擇了放棄.......可惜...}

-_______-"

跟住澧澧就話....

[咪係...天才就吾想跑...]

{而我地呢d吾係天才的....就好想跑..真係楓剌..}

冇幾耐...

我地就分開行了...

我一路都諗緊澧澧 講個句說話...

最後我同自己講....

其實...長跑呢樣野...

其實果個人都有天份的...

即使沒有...

有緣份便已經足夠了...

再加上你自己的毅力...

一定能夠成功的^oo^'

澧澧...加油....

下年大b 靠你了^oo^'

..........

haha...

吾知點解...

呢個時候無端端諗起傻瓜碎...

^ooo^

可能其實...

冇左傻瓜碎...

我都可能真的會放棄長跑^oo^'

pS;傻瓜碎真的很重要^oo^ {對我來說}



lau88
暱稱: `◆落×°
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
迷失
重回
最後一天的上網.
新開始.
第3年,學界前夕,
文章分類
全部 (246)
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 246
留言總數: 234
今日人氣: 17
累積人氣: 2062
站內搜尋