今日-_-'第一次嗌傻瓜碎起身牙!_!'
勁緊張的說...
6點幾就醒左了. .
haha..
緊張到訓吾著..
到左7點15分我就即刻打比傻碎...叫醒隻懶訓豬-3-'
{其實佢昨晚都太夜訓了...}
{So..都吾可以叫做懶訓豬gE..}
-___-"
haha'
叫完隻懶訓豬起身之後...
我就出發番學了...
番到學校-_-"
都幾眼訓..
但係今日又要當 醫療隊...
-_____-"
想小息訓陣 都吾得-_-!'
今日係上午 上晒8堂...
下午就周會!_!'
....
到左中午-___-""
我手先就去買飯食!_!'
嘩-_-!"
10蚊飯...又有野飲!_!' gD!!!'
吾錯....都幾好食...
食完之後...
我就要拿拿林上番課室...
因為...
今日中文科要考口試...
24-42號...
我31..
好快就到我...
勁緊張lOl!';
....
超驚..
驚到手震...
當叫到我個名...
入去的時候...
吾知點解又吾係咁驚-_-!"
無言-_-!'
跟住我就睇住張紙...
狂試讀...
不同的大小聲...不同的節奏...都試下...
好快1分鐘就過去...
要我出去讀比牙sir聽了-__-"
......
汗汗-______-!!!!"
一路讀....
間吾中就望下牙sir...
..........
發覺牙sir 有時會 uP 下頭-_-"
吾知咁姐係點呢...
勁驚...
50幾秒後...
我就讀完了...
-____-'
之後就走得-_-!"
番去 醫療室當值...
放學果時..
因為要去 入電話錢..
so 就去左旺角喇...
行行下的時候...
竟然撞到{澧澧} {{男仔來的說,太fd的稱呼而已'}}
佢係長跑隊其中一位成員之一..只係f.3
一路同佢行..
一路傾左好多野...
到左最後...
談及到..
我成日說好勁果個...
長跑神手...{都係f.3}
-______-"
我;{其實佢如果繼續訓練落去...}
{一定有一番作為...}
{但係佢竟然選擇了放棄.......可惜...}
-_______-"
跟住澧澧就話....
[咪係...天才就吾想跑...]
{而我地呢d吾係天才的....就好想跑..真係楓剌..}
冇幾耐...
我地就分開行了...
我一路都諗緊澧澧 講個句說話...
最後我同自己講....
其實...長跑呢樣野...
其實果個人都有天份的...
即使沒有...
有緣份便已經足夠了...
再加上你自己的毅力...
一定能夠成功的^oo^'
澧澧...加油....
下年大b 靠你了^oo^'
..........
haha...
吾知點解...
呢個時候無端端諗起傻瓜碎...
^ooo^
可能其實...
冇左傻瓜碎...
我都可能真的會放棄長跑^oo^'
pS;傻瓜碎真的很重要^oo^ {對我來說}
|