`×落 M記, ;)
閉起雙眼你最掛念誰?
眼睛張開身邊竟是誰?
你想的那位又是誰? :]
2008 年 12 月 24 日  星期三   晴天


平安夜!_! 愉快 分類: 未分類

HaHa!"

昐望已久的平安夜..

終於到了...

呵呵^___^..

首先...

諗左好耐去邊...

但係都係諗吾到..

-_-!'

最終要出黎先諗..

本想話去黃埔..

但係傻碎又吾係好想...

-_________-"

苦惱!!!!!..

今次..

出黎..

帶左3樣神秘物品!___!"

第1樣..

顯而易見..

超級大型的物體!_!..

拎住佢..

行街...就一路比人望...

..........

-________-"

到了地鐵站...

...

見到傻瓜XD!'

跟住就拉左佢-_____-..

去朗仔XD'

-_____-"

朗仔so 令!!

超有聖誕氣氛...

haha!

行到無幾耐...

就折左第1份禮物了-      -"

....

熊啤啤!!'

....

ha...

跟住...

就帶佢去 黃埔...

行到吾夠一陣...

就同佢講..

仲有15分鐘jA'

-   -'

的而且確....

真係仲有15分鐘-___-"

...

經過...

何仔..

紅仔..

就到左黃仔^___^,,

傻碎一見到都話好令牙@@"

仲影左吾小相tim..

^__________^,,

...

跟住就去左夾公仔..

夾左20蚊-_-!'

夾到隻維尼熊比牙妹-_____________-'

....

tHEn..

去左大家樂食野!!

跟住仲去...

冒險樂園玩tim!!

射波..

超刺激!

-_______-!'

haha!"

最後就係去左海邊了!____________________!'

仲送埋第2 同第 3樣 禮物比佢...

haha!_____!"

-___-" 佢接到好似好開心...

{好似...}

ThEn..

傻碎又要訓教教豬了!______!'

訓到11點幾..

仲倒數Tim..

跟住再訓到1點半...

-________-!"

懶訓豬黎XD!'

....訓到1點半更係要正醒佢!'

佢仲咬我-_-' {吸血彊屍!}

整醒左佢之後.....

就帶佢去坐車番屋企..

但係佢好似好吾鐘意咁...

~__________~...唉..

...

到左最後只好..

~____~...

pS;希望明天會令到你開心喇!!...



lau88
暱稱: `◆落×°
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
迷失
重回
最後一天的上網.
新開始.
第3年,學界前夕,
文章分類
全部 (246)
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 246
留言總數: 234
今日人氣: 5
累積人氣: 2022
站內搜尋