`×落 M記, ;)
閉起雙眼你最掛念誰?
眼睛張開身邊竟是誰?
你想的那位又是誰? :]
2009 年 1 月 3 日  星期六   晴天


生日快樂.. 呆滯 分類: 未分類

tOdAy..

8點半叫醒了傻碎-_-..

不過自己仲係好眼訓..

叫完佢之後訓到10點半...

ThEn 先起身 睇籃球火 .___."

haha'

太正了!___!'

極度好看..

一路睇..

一路開始叫牙妹教我摺星星..

牙妹用左兩張星星紙教我\___/"

浪費左我一張\___/"

肥妹\___/""

tHeN 開始自己摺-__-""

一開始都仲係覺得好難摺...

BuT-_-'

摺左一陣-___-"

就開始慣了.__."

摺牙摺...

越摺越快...

但係...

開始摺到隻手都.....

紅晒...

HAHA...

雖然有D...

不過算喇^__^'

希望傻碎睇到會開心喇...

kaka.__."

12點幾摺到3點幾..

thEn就開始寫封 "生日信"

原因吾記得左買-_______-...生日卡...

SOrrY!"

跟住冇幾耐..

見到星星紙後面有張硬的卡紙..

上面有好多熊仔..

心諗;cuT晒落黎.. 傻碎應該鐘意掛..

跟住就好比心機咁..

逐張逐張cut落黎-_-'

cut晒落黎之後..

又嫌佢太單調...

只好加d野上去...於是就係後面寫野-_-

-_-'

又整左1粒鐘到-_-'

手都累死了...

-___-"

不過諗到傻碎見到 可能會笑果時個樣..

都值番晒喇...

呵呵^oo^'

時間不知不覺...

就到左5點半..

跟住包埋份禮物..

只好拿拿林去換杉..

haha.___.

換完杉-_-

6點05分出門...

應該吾會遲到掛..

到左旺角 傻碎就打黎..

約左個fd到左了.__.'

哦..

叫我快d去e出口...

咁我就拿拿林跑去..

到左之後..

佢地去左朗豪妨..

咁我就同佢講..

話4圍行下..

但係其實...

靜俏俏去左朗豪妨...自己亂咁行..

haha.___.''

去番之前間熊仔店...

haha..

仲係咁多熊仔..

無幾耐傻碎又打比我..

話叫我去番...出口e

咁我只好去喇...

-_____-'

去到見到佢同 佢個fD.__.'

哦-o-..

之後...佢個fD話要食野...

只好帶佢食lU'

大家樂!

...

去到罷位之後..

其餘時間都係佢地開心地高談闊論..

而我都不便打擾佢地lU..

只好4圍望..

見到對面卓 有個 4,5歲的小妹妹..

幾得意的..

haha...

跟住又諗-___-"

....

自己遲D會吾會有個咁得意gE女呢..

haha-_-'

So長遠...

而佢個媽咪...

又會係邊個呢....

多麼希望的是....你...

但真的會嗎...

haha............

thEn..

食完野之後..

就4圍行下...

佢個fd 無幾耐就走左了..

最後只剩下我同傻碎...

佢好似極度不開心...

最後仲..........

-__________-'

勸左勁耐-__-"

終於....好番點兒...

-__-'

最後就去左影貼紙相.__.'

第1次........

-________-'

又冇左了=_='

影完之後..

就送佢走了...

一路都諗左好多好多好多野......

今日真係..

..

pS; 希望今日真係可以令你開心喇^oo^"

 



lau88
暱稱: `◆落×°
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
迷失
重回
最後一天的上網.
新開始.
第3年,學界前夕,
文章分類
全部 (246)
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 246
留言總數: 234
今日人氣: 8
累積人氣: 2053
站內搜尋