tOdAy..
8點半叫醒了傻碎-_-..
不過自己仲係好眼訓..
叫完佢之後訓到10點半...
ThEn 先起身 睇籃球火 .___."
haha'
太正了!___!'
極度好看..
一路睇..
一路開始叫牙妹教我摺星星..
牙妹用左兩張星星紙教我\___/"
浪費左我一張\___/"
肥妹\___/""
tHeN 開始自己摺-__-""
一開始都仲係覺得好難摺...
BuT-_-'
摺左一陣-___-"
就開始慣了.__."
摺牙摺...
越摺越快...
但係...
開始摺到隻手都.....
紅晒...
HAHA...
雖然有D...
不過算喇^__^'
希望傻碎睇到會開心喇...
kaka.__."
12點幾摺到3點幾..
thEn就開始寫封 "生日信"
原因吾記得左買-_______-...生日卡...
SOrrY!"
跟住冇幾耐..
見到星星紙後面有張硬的卡紙..
上面有好多熊仔..
心諗;cuT晒落黎.. 傻碎應該鐘意掛..
跟住就好比心機咁..
逐張逐張cut落黎-_-'
cut晒落黎之後..
又嫌佢太單調...
只好加d野上去...於是就係後面寫野-_-
-_-'
又整左1粒鐘到-_-'
手都累死了...
-___-"
不過諗到傻碎見到 可能會笑果時個樣..
都值番晒喇...
呵呵^oo^'
時間不知不覺...
就到左5點半..
跟住包埋份禮物..
只好拿拿林去換杉..
haha.___.
換完杉-_-
6點05分出門...
應該吾會遲到掛..
到左旺角 傻碎就打黎..
約左個fd到左了.__.'
哦..
叫我快d去e出口...
咁我就拿拿林跑去..
到左之後..
佢地去左朗豪妨..
咁我就同佢講..
話4圍行下..
但係其實...
靜俏俏去左朗豪妨...自己亂咁行..
haha.___.''
去番之前間熊仔店...
haha..
仲係咁多熊仔..
無幾耐傻碎又打比我..
話叫我去番...出口e
咁我只好去喇...
-_____-'
去到見到佢同 佢個fD.__.'
哦-o-..
之後...佢個fD話要食野...
只好帶佢食lU'
大家樂!
...
去到罷位之後..
其餘時間都係佢地開心地高談闊論..
而我都不便打擾佢地lU..
只好4圍望..
見到對面卓 有個 4,5歲的小妹妹..
幾得意的..
haha...
跟住又諗-___-"
....
自己遲D會吾會有個咁得意gE女呢..
haha-_-'
So長遠...
而佢個媽咪...
又會係邊個呢....
多麼希望的是....你...
但真的會嗎...
haha............
thEn..
食完野之後..
就4圍行下...
佢個fd 無幾耐就走左了..
最後只剩下我同傻碎...
佢好似極度不開心...
最後仲..........
-__________-'
勸左勁耐-__-"
終於....好番點兒...
-__-'
最後就去左影貼紙相.__.'
第1次........
-________-'
又冇左了=_='
影完之後..
就送佢走了...
一路都諗左好多好多好多野......
今日真係..
..
pS; 希望今日真係可以令你開心喇^oo^"
|