`×落 M記, ;)
閉起雙眼你最掛念誰?
眼睛張開身邊竟是誰?
你想的那位又是誰? :]
2009 年 1 月 1 日  星期四   晴天


元旦.. 愉快 分類: 未分類

昨晚有人sd 左個sms比我....

haha..

入面話......

如果我羸左特定的名次..

就會有特定的獎勵..

呵呵..

一見到..

我就狂笑^__^'

勁開心...

呵呵..

到左6點鐘..

 起身果時..

我完全..

覺得自己冇訓過覺.___.""

勁累..

@___@..

到左出門口...

6點幾....

-______-'

去到沙田...7點10分..

遲到左@_@'

so慘..

then仲要行路去沙田運動場..

-____-'''

去到勁多人....

跟住就換杉...

無幾耐..

肚痛...

-___-

只好去toILeT'

...

去完先熱身..

第1場比賽係..

10k 公開賽...

 開跑完之後...

...

過多15分鐘...

就到3k 青年組...

-_________-""

今次吾知點解 吾緊張...

haha

反而更加興奮..

因為...d獎勵好吸引...

^ooo^"

30....

28...

23..

19...

14...

10..

9..8...7...6.....5..4.3........2..1.0

開跑了..

一開始-_-'

我就跌左去後面..

要用盡左好多力先沖到番上黎..

.___.

到左1k500..

我就開始跑左上較前了..

到左折返去運動場..

我到左最後300米...後..

第1名果個都衝左終點了..

-______-'

勁快..

o晒咀..

...

最後我係最後150米果時..

都爆盡晒所有力衝去終點...^oo^'

haha..

今次比賽...我都覺得盡晒力..

好開心^oo^"

haha'

跑完之後,,

我地成堆人去食野..

10點幾果時本黎諗住打比佢..

但係又驚嘈醒佢..

跟住又繼續行..

到左11點幾..

果時本黎又想打..

但係又驚嘈醒你..

最後都係冇打..

跟住到左12點幾..

又諗到傻碎有次可以訓到好遲..

so..都係冇打到..

到左1點幾..

同班fD食完野..

我提早左走..

跟住就打比傻碎喇..

點知..

佢仲未訓醒..

tHeN..

只好遲D打比佢了...

番到屋企第1時間...

更係換杉..

訓教....

zZz...

haha..

真係好眼訓~___~..

又病到飛起..

@___@'

訓醒左之後..

成個人冇事..

呵呵^ooooo^'

最後同傻碎傾電話..

on msn..

玩爆爆王^ooo^'

呵呵!___!'

勁開心牙^ooo^' 呵呵....

pS;傻碎 I LovE You So MuCh =]



lau88
暱稱: `◆落×°
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
迷失
重回
最後一天的上網.
新開始.
第3年,學界前夕,
文章分類
全部 (246)
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 246
留言總數: 234
今日人氣: 12
累積人氣: 2029
站內搜尋