昨晚有人sd 左個sms比我....
haha..
入面話......
如果我羸左特定的名次..
就會有特定的獎勵..
呵呵..
一見到..
我就狂笑^__^'
勁開心...
呵呵..
到左6點鐘..
起身果時..
我完全..
覺得自己冇訓過覺.___.""
勁累..
@___@..
到左出門口...
6點幾....
-______-'
去到沙田...7點10分..
遲到左@_@'
so慘..
then仲要行路去沙田運動場..
-____-'''
去到勁多人....
跟住就換杉...
無幾耐..
肚痛...
-___-
只好去toILeT'
...
去完先熱身..
第1場比賽係..
10k 公開賽...
開跑完之後...
...
過多15分鐘...
就到3k 青年組...
-_________-""
今次吾知點解 吾緊張...
haha
反而更加興奮..
因為...d獎勵好吸引...
^ooo^"
30....
28...
23..
19...
14...
10..
9..8...7...6.....5..4.3........2..1.0
開跑了..
一開始-_-'
我就跌左去後面..
要用盡左好多力先沖到番上黎..
.___.
到左1k500..
我就開始跑左上較前了..
到左折返去運動場..
我到左最後300米...後..
第1名果個都衝左終點了..
-______-'
勁快..
o晒咀..
...
最後我係最後150米果時..
都爆盡晒所有力衝去終點...^oo^'
haha..
今次比賽...我都覺得盡晒力..
好開心^oo^"
haha'
跑完之後,,
我地成堆人去食野..
10點幾果時本黎諗住打比佢..
但係又驚嘈醒佢..
跟住又繼續行..
到左11點幾..
果時本黎又想打..
但係又驚嘈醒你..
最後都係冇打..
跟住到左12點幾..
又諗到傻碎有次可以訓到好遲..
so..都係冇打到..
到左1點幾..
同班fD食完野..
我提早左走..
跟住就打比傻碎喇..
點知..
佢仲未訓醒..
tHeN..
只好遲D打比佢了...
番到屋企第1時間...
更係換杉..
訓教....
zZz...
haha..
真係好眼訓~___~..
又病到飛起..
@___@'
訓醒左之後..
成個人冇事..
呵呵^ooooo^'
最後同傻碎傾電話..
on msn..
玩爆爆王^ooo^'
呵呵!___!'
勁開心牙^ooo^' 呵呵....
pS;傻碎 I LovE You So MuCh =]
|