最難忘的西史堂....
今日上西史堂喇...
那位 {{極品}}(陳同學) 又跟佢隔離果位男生嘈..
-______________-
岩岩撞正西史堂嘈....
平時佢地嘈..
d 班主任 同埋牙sir miss 果d 最多叫佢地 吾好再嘈..留心上堂呢d'
今次特別lOl'
果位男生 又 同果位極品嘈喇...
嘈咩呢..
就係果位男生...
搵左塊鏡...
照住佢...
同佢講...
你照下塊鏡喇 樣衰..
跟住那位{極品} 便大大聲聲係到又嗌又嘈...(我同其他同學都習以為常了)
跟住西史牙sir問佢咩事喇..
跟住佢就話..
{牙sIr..佢牙...叫我照鏡wow...仲話我樣衰牙...你話喇...我係吾係真係樣衰喇...}
個牙sir勁無奈...
跟住我地成班同學 就細細聲話
{係人都知你樣衰喇...你要有自知之明先得嫁...仲好意思問人地你樣吾樣衰...}
我就只係表示一面無奈onLy-_-
跟住牙sir就話喇...
拿...你地耍花槍 番屋企慢慢耍...
搞到我同成班同學...
笑到...
哇卡卡^_________^'
跟住繼續上喇...
有個同學就爬左係張{台}到.....
跟住牙sir就話...
某某同學 坐番好d..
如果你吾想讀呢科...就記住下年 {job} 左佢喇... {job} = 吾讀果科...但係我吾記得左係吾係咁串...
跟住牙sir又話喇...
{咁係牙麻..}
{上d吾鐘意ge堂先訓教嫁姐...}
{你上d鐘意ge堂點會訓教先得嫁..}
{姐係好似你對住一樣你鐘意ge野...你點會訓教先得嫁.. 點都想望多幾眼嫁喇..}
{姐係example...你同你男朋友/女朋友 出街果時..你會吾會訓教ge先..?"}
{吾會嫁麻....你點都想見多佢幾眼嫁喇...}
心諗...下...係嫁咩..傻碎同我出黎果時...成日訓嫁bob...吾通佢.....~_~
haha^____________^"
跟住牙sir又話喇...
{下年邊個job左呢埤記住同我講...}
{我請佢食雪糕^___^}
成班同學都吾知無奈好...定笑好..
haha
呢個牙sir真係好風趣^_______^"
sO Gd sO Gd'
Ps;吾知傻碎係吾係真係..............吾....AB我呢...?"-___________-'
|