今日約左傻碎去睇話劇lU..
佢仲會見到我d屋企人haha^__^'
早上就係番老地方等喇..
跟住就行去朗豪方..
-_-"
一路行佢都一路背緊野..
..
好似阻到佢咁..
咁我就只好吾出聲了.___.'
行到有一層-_-
有間店舖掛左隻蜘珠-_-
跟住佢叫我去摸下. .
本身我都say no -_-
點知比佢逼逼下. .
我又聽左佢講..
走去摸-_-
好彩d職員冇見到. .
-___________-""
摸完之後佢就問我; 點嫁?" 咩質地-_-?"
跟住我話;你自己摸下咪知lol .___."
haha^v^"
跟住又去行無印-_-'
行完之後就走左去食面了-_-"
食完面之後..
就開始行去 土瓜灣-__-""
跟住一路行 傻瓜就一路擔心..
等陣佢講d咩好呢..
haha-_-'
我係執邊... 暗地裡 狂笑^___^'
到左之後..
佢更係見到我d屋企人喇. .
haha'
仲請左佢飲湯tim. .""
睇黎佢好鐘意飲我牙媽煲d.. 湯
haha'
跟住上到架車到..
我牙妹又到左黎lU.
佢地要求我調位..
!__!..
咁..
我..
只..
好..
調lol...
自己對住個WinD0W..
望下野..
坐左一陣之後..
牙妹叫我..
我問咩事..
佢話; 牙哥 佢係我嫁..
........
跟住我話;哦..
心諗;-_-連牙妹都鐘意傻碎...
haha..
..
心酸左好耐...
跟住好快去到.. 西灣河-_-"
入到去個表演廳到.....
我就坐左係...牙媽同牙妹中間..
..
一直都..
....
話劇開始左lU..
睇吧..
呢套話劇so 搞笑..
..
但..
我真係笑吾出..
即使笑..
都係表面..
haha-_-'
~____~..
{...x黎x以x能x同傻xx齊x話x..得x可x git下x.. 整下x.... 唉~_~}
睇到6點..
就睇完了..
...
當中一句話..
令我印象最深刻..
個人話;{城市邊會有童話嫁wow}
...
聽完左呢句之後..
非常之認同..
haha..
呢到係城市又吾係童話世界..
haha^___^'
睇完左之後..
就坐車番去了..
去到土瓜灣..
牙媽同牙妹就話去食野..
傻碎吾去..
咁我就話要送佢走了..
佢話吾好-_-
我冇理到佢..
跟住我就行喇..
行左吾夠5分鐘..
佢拉住我..
叫我番去食野..
我話吾要..
佢係要我番去..
唉..
果時So難受~_~
{連比我送番你走的時間都吾可以擁有嗎?...}
唉..
咁我就吾理佢..
一路拖住佢就..
一路...
唉~_~
當中仲發生好多事............
...........................
最後..
去到旺角. .
去左個公園坐左陣. .
一路x..
一路講番. .
-________________________-"
{仲有d未講喇 當然!!}
跟住傾完之後..
就送番佢走了^___^"
我同自己講!____!"
傻碎!____!"
如果有任何人傷害你!_! mE絕對吾會放過佢嫁!_____!"
pS;仲係好吾開心~_~"
|