`×落 M記, ;)
閉起雙眼你最掛念誰?
眼睛張開身邊竟是誰?
你想的那位又是誰? :]
2008 年 10 月 26 日  星期日   晴天


/____\ 開心 分類: 未分類

今日約左傻碎去睇話劇lU..

佢仲會見到我d屋企人haha^__^'

早上就係番老地方等喇..

跟住就行去朗豪方..

-_-"

一路行佢都一路背緊野..

..

好似阻到佢咁..

咁我就只好吾出聲了.___.'

行到有一層-_-

有間店舖掛左隻蜘珠-_-

跟住佢叫我去摸下. .

本身我都say no -_-

點知比佢逼逼下. .

我又聽左佢講..

走去摸-_-

好彩d職員冇見到. .

-___________-""

摸完之後佢就問我; 點嫁?" 咩質地-_-?"

跟住我話;你自己摸下咪知lol .___."

haha^v^"

跟住又去行無印-_-'

行完之後就走左去食面了-_-"

食完面之後..

就開始行去 土瓜灣-__-""

跟住一路行 傻瓜就一路擔心..

等陣佢講d咩好呢..

haha-_-'

我係執邊... 暗地裡 狂笑^___^'

到左之後..

佢更係見到我d屋企人喇. .

haha'

仲請左佢飲湯tim. .""

睇黎佢好鐘意飲我牙媽煲d.. 湯

haha'

跟住上到架車到..

我牙妹又到左黎lU.

佢地要求我調位..

!__!..

咁..

我..

只..

好..

調lol...

自己對住個WinD0W..

望下野..

坐左一陣之後..

牙妹叫我..

我問咩事..

佢話; 牙哥 佢係我嫁..

........

跟住我話;哦..

心諗;-_-連牙妹都鐘意傻碎...

haha..

..

心酸左好耐...

跟住好快去到.. 西灣河-_-"

入到去個表演廳到.....

我就坐左係...牙媽同牙妹中間..

..

一直都..

....

話劇開始左lU..

睇吧..

呢套話劇so 搞笑..

..

但..

我真係笑吾出..

即使笑..

都係表面..

haha-_-'

~____~..

{...x黎x以x能x同傻xx齊x話x..得x可x git下x.. 整下x.... 唉~_~}

睇到6點..

就睇完了..

...

當中一句話..

令我印象最深刻..

個人話;{城市邊會有童話嫁wow}

...

聽完左呢句之後..

非常之認同..

haha..

呢到係城市又吾係童話世界..

haha^___^'

睇完左之後..

就坐車番去了..

去到土瓜灣..

牙媽同牙妹就話去食野..

傻碎吾去..

咁我就話要送佢走了..

佢話吾好-_-

我冇理到佢..

跟住我就行喇..

行左吾夠5分鐘..

佢拉住我..

叫我番去食野..

我話吾要..

佢係要我番去..

唉..

果時So難受~_~

{連比我送番你走的時間都吾可以擁有嗎?...}

唉..

咁我就吾理佢..

一路拖住佢就..

一路...

唉~_~

當中仲發生好多事............

...........................

最後..

去到旺角. .

去左個公園坐左陣. .

一路x..

一路講番. .

-________________________-"

{仲有d未講喇 當然!!}

跟住傾完之後..

就送番佢走了^___^"

我同自己講!____!"

傻碎!____!"

如果有任何人傷害你!_! mE絕對吾會放過佢嫁!_____!"

pS;仲係好吾開心~_~"



lau88
暱稱: `◆落×°
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
迷失
重回
最後一天的上網.
新開始.
第3年,學界前夕,
文章分類
全部 (246)
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 246
留言總數: 234
今日人氣: 15
累積人氣: 2060
站內搜尋