haha'
tODaY 早上 簡值係超開心..
傻碎叫醒左我喇:)
佢仲話著多件杉..
今日凍左..
YOYO^_^'
超開心牙: )
佢...
關心我 ; )
笑左勁耐-_-
好似傻左咁..
咁我就換杉 番學..
我都想著多件杉..
但係冇杉-_-
D學校果d羊毛杉又細件..
要去買-_-
搞到 alsO 好似平時咁..
恤杉加低杉..
..
番學果時真係幾凍下嫁..
但係行到番學校 就有汗-_-
奇怪-___________-"
跟住上堂喇..
到左放學..
就要去練長跑Lu'
YOYO'
好耐冇練過..
首先跑一個土瓜灣..
...
太耐冇跑..
真係差左 少少..
跑下跑下 追到一個 比我預早5分鐘開始跑gE 中3男同學..
-_-'
佢於是 就跟住我跑喇..
我真係好想佢可以有進步.
可以同佢 同年齡 ge 人 有得一決高下..
但係 以佢e+ 咁 ge 狀態 真係有點 兒 難解決..
話晒都識左佢成年幾..
同佢又幾熟..
更係想佢跑出 好 ge 成績..
我都知佢已經開始好努力咁練習..
我真係好希望佢 可以做到!_!
加油牙你..
跑完熱身圈之後..
就做下d 拉{跟}
提腿 等ge 動作..
做完之後 就要去 沖下d 鈄路-_-
...
開始有 點 兒口乾..
算喇..
都係吾好理佢住..
跟住沖到第4次..
真係開始發覺口乾了..
但實在太遲..
要做晒6次 先可以 去 飲水..
跟住..
做到第6次..
我係超口乾!_!
跟住就飲水喇..
飲吾夠1 陣..
又要去跑 圈..
要跑4次..
我就要同d a 組 同 b 組 跑..
雖然係a 組 但係我都 吾會認輸嫁!_!
同8個人到跑....
第1次跑圈得出的成績係45秒!_! 跑第1..
又有d 口乾了..
跟住休息左5分鐘..
又要跑第2次了..
今次跑左43秒!_!跑第1...
真係有d口乾了..
5分鐘之後..
又跑第3個圈..
今次跑左37秒!_!跑第2..
真係好口乾了..
到左5分鐘之後..
最後一個圈.
跑第2..
用左45秒..
吾得喇真係連口水都冇了~_~
..
有d頭暈..
個口好乾..
果時個心只係諗住..
傻碎!!
...
但係傻碎吾知做緊咩呢@c@'
可能訓緊教教豬..
haha'
跟住換杉..
換完杉..
第1時間睇下傻碎有冇打比我喇更係!_!
但係..
係冇嫁: )
跟住我只好屋企喇..
係行-_-'
勁累..
但係..都係要行番屋企..
行到樓下個公園仔...
見到d小朋友係到話..
{{你地玩吾玩鯊魚捉人牙}}
haha
果時我聽到真係笑左出黎..
-_-'
再諗番起..
細細個果時..
同牙妹去公園..
同人地玩捉果時ge 情景..
haha真係好開心..
當然e+有傻碎 更係開心喇: )
haha'
跟住再諗番起..
自己真係好想做番以前細細個果時..
跟住又識到傻碎 你話 多麼美好呢@v@'
但係再諗到..
我d 同學一定話我 幼稚-_-
咁我就自己同自己講..
係佢地先幼稚..
咁都叫幼稚?'
可笑^_^
跟住番到屋企喇..
一on..
見到傻碎:)
更係同佢say hi 喇..
但係之後比佢話 我吾理佢~_~
sO BaD'
冇牙冇牙冇牙!_! 點會吾理你牙!__________!'
跟住又傾左陣..
就去左食飯..
睇下tv..
跟住再傾..
手先佢話..
正左個晝板-_-
跟住我問乜東東黎..
跟住佢解釋番比我聽..
傾完之後..
佢比左個網我..
佢話本黎上呢個網係愛黎玩 exgame..
跟住佢就話玩暗棋 一定羸到我笑-_-
咁我就話玩圍棋牙!_!
之後真係玩..
最後更係我羸喇..
haha
但係..
佢就吾開心了..
唉~_~
早知我就吾應該開心..
吾應該笑佢..
本黎諗住同佢玩..
可以令佢..開心d
最後就搞成咁..
唉~_~
都是我的錯..
對吾住對吾住對吾住/__________\'
pS;傻碎原諒我喇 得麻/____\??"
|