`×落 M記, ;)
閉起雙眼你最掛念誰?
眼睛張開身邊竟是誰?
你想的那位又是誰? :]
2008 年 10 月 3 日  星期五   驟雨


陸運會!c!" 愉快 分類: 未分類

haha'

今日6點已經起左身lu..

成晚都訓吾著..

吾知點解-_-'

haha'

太緊張掛..

一起身就刷牙洗面 開始汁野..

勁多野汁..-_-'

汁到6點45分..

出門..

去買早餐食+去陸運會lu"

打比傻碎先^_^

但係冇人聽-_-'

只好去買早餐食..

跟住就去踏巴士lU'

坐到去紅x 碼頭..

傻碎打番比我..

haha^_^"

s0 開心!_!'

嘻..

傾左一陣..

就去坐船了..

-_-

吾駛 20分鐘.

.就黎到 了 灣仔運動場..

-_-'

有 7個月無黎過了..

上一次 黎..都係 學界田徑的事..

...

haha'

感覺好吾同了..

haha'

去到..

更係搵位坐定定..

-_-'

做晒所有 開幕 儀式之後..

我就要4去換 杉 做定熱身了..

因為..

過多 1個 鐘..

10點10幾分..

我就要去跑 1500米了..

-_-

做熱身的時候..

發覺自己好似不在狀態的說..

相比起其他對手..

我好似略為遜色..

ha..

...

到左召集的時候..

我真係好驚..

好驚輸牙..

去到比賽果個位置的時候..

我仲係好驚..

我同自己講...

今次同上次有咩吾同?'

就係..

以前or上年..

可能會借shut 鼓勵自己..

但..

e+..

吾同晒了..

shut= 已成過去..

現在,將來..

mE會借傻碎鼓勵自己..

haha'

比起之前..

突然之間多左好多動力..

 haha'^_^

me更同自己講..

為左傻碎!_! 今次一定會出盡全力..

即使冇左條命!_!

都要拎到好成績牙..!_!

嘻: )

今次參賽的選手..

計埋我..

總共有5個-_-'

有一個男仔 矮矮地..

佢成日練習..

仲揚言..

今次一定會打敗我地..

拎第1..

haha'

個心就諗; 跑羸我..吾係咁容易!_!

我吾會就咁樣 將 金牌 輕易地 雙手相讓比你!0!'

要拎到..一定有難度!_!'

haha

除左佢之外

仲有1個係勁敵..

個個都係細過我一年..

-_-

跟住..

就黎開始了..

我同其他運動員都好緊張..

企係起跑線..

聽聲 就跑了..

~~~~~~~~~~~~~~

{呠}*

我同其他人都第1時間衝左出去..

假設岩岩揚言拎第1 係A 另外一個勁敵係B'

手先我同B就帶出左黎..

阻住個A'

過左100米..

轉灣路的時候..

A先至加快速度由外面插番上去我地前面..

咁樣做...當然係要消耗好多的體力..

而我同B比佢超越左之後..

我就用聰明小小的跑法..

就係 係直路的時候先追番上去..

咁我一黎又可以上到第1..2來又吾會消耗太多的體力..

1舉兩得,,

咁我就好順利地佔進第1的位置..

而A,B 就跟住我了..

跑到最後400米..

我仍然係領先..

我一聽到 其他人講話..

後面有鬼牙!_!

{姐係代表後面有人追住你喇}

咁我就狂加速..

爆晒自己所有ge力..

狂跑狂跑狂跑..

到左最後100米..

我用晒所有信念..

意志..

狂爆..

-_-

最後我得左第1..

再睇番後面.

原來第 2 果個..

差我 的 距離 都不算短..

haha

最後我以5:15的時間..

完成實事 得到第1了: )

haha'

跑完之後..

我真係有d 眼濕濕..

好想勁大聲同你講..

傻碎..我得左喇:)'

haha'

....

勁想即刻打比你話你知..

haha'

但係你都冇帶電話..

同埋你上緊堂 點聽呢-_-'

{傻左的說}-_-'

跟住我就好似放下心頭大石了.

跟住我去換番杉..

再去番 個board 睇番d 成績 時間!'

原來..

第2名係A' 第3名係B

A差我成 12秒..

B差A 2秒..

haha-_-'

跟住睇完之後..

就去食飯lU..

-_-

食完之後 ..

有人話我知..

我要跑 4x400-_-'

代表社制..

-_-'

我原本今日都要代表 bbs (大哥姐) 參加 4x100 嫁wow..

e+仲要 跑埋 4x400..

...

我仲要係跑完 4x400..

過 8-10分鐘就要跑 4x100..

-_-'

拎我條命的說-_-'

冇計喇..

點都要跑嫁喇..

只好加油喇..

-_-'

我知道..傻碎一定支持我gE!_!'

2點幾就開始落好大雨..

落到 3點幾4點到....

先停番..

有d項目要被延遲到下次決賽日舉行..

但係..

4x400..

4x100..

都要如期舉行..

嘩..

-_-'

....

睇黎今次真係要努力先得lu..

去熱定身..

-_-'

熱完身之後..

就要去召集處報到了-_-'

4x400 會 跑先..

sO..

我同成班隊友夾份傾..

邊個跑先..

我跑開的第3棒比人跑左..

~_~

我要變左跑第1棒-_-'

仲要係第8線到跑..

跑死..

-_-'

黎lU..

are u ready?"

get set..

go!" (呠)'

響起左聲了..

我就一支箭咁飛左出去..

狂跑..

到左最後 200米..

我聽到其他人d腳步聲..

超驚..

只好狂跑..

嚇死我..

最後..

因為個灣位..

我就好似跌左落第3-_-"

要得住..

接我棒 果個..

跌左落第4-_-'

跟住第3果個..

保持住第4..

最後果棒都係keep住左第4..

最後..

-_-

得第4..

(最主要原因就係..)

(我跑左第8線道..)

(係勁難跑..)

-_-'

haha'

跟住跑完之後..

竟然 慢慢地 有d人過黎讚我 跑得好-_-'

我自己真係受寵若驚了-_-'

我都吾理咁多喇..

又要去跑4x100了..

-_-'

我就派左去第2棒.. 第4線道..

吾駛一陣 ..

就 呠..

第1棒果個..

佢都好努力跑的了..

不過 畢竟都係女仔...

佢都跑得好好嫁喇..

跟住交左比我..

我已經爆晒所有野出黎了..

最後都只係追到小小..

haha

跟住果d..

我都冇理了..

因為實在太累..

if 傻碎係到..

一定借佢{博頭}休息下..

不過我好臭..

都係吾好-_- 想想is ok-_-'

佢真係出現先算..

ha-_-'

我諗我個隊應該3甲不入了..

跟住我就去換杉..

走人...番屋企了..

haha'

雖然..

今日只係拎得果 1 個牌..

但係我認為自己今日都跑得吾錯嫁喇..

真係盡晒d力..

 傻碎應該都吾會怪我掛-_-'

跟住打比佢..

又冇人聽..

跟住又係坐船..番屋企..

番到屋企..

部電腦就壞左..

-_-'

牙妹的好事...

勁失望..

果時傻碎又打黎lol'

咁我就講晒d野比佢知喇..

-_-"

haha'

今晚仲以為應該打吾到日記了..

最後比我整整下 都整得番好^_^

好開心嫁喇我: )'

今日算係吾錯的一天..

至少知道傻碎 在我的心目中

都幾重要.___."

ha'

**********************************************************

謝謝愛-_- 唱=xyz( forget左)



lau88
暱稱: `◆落×°
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
迷失
重回
最後一天的上網.
新開始.
第3年,學界前夕,
文章分類
全部 (246)
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 246
留言總數: 234
今日人氣: 19
累積人氣: 2064
站內搜尋