haha'
今日6點已經起左身lu..
成晚都訓吾著..
吾知點解-_-'
haha'
太緊張掛..
一起身就刷牙洗面 開始汁野..
勁多野汁..-_-'
汁到6點45分..
出門..
去買早餐食+去陸運會lu"
打比傻碎先^_^
但係冇人聽-_-'
只好去買早餐食..
跟住就去踏巴士lU'
坐到去紅x 碼頭..
傻碎打番比我..
haha^_^"
s0 開心!_!'
嘻..
傾左一陣..
就去坐船了..
-_-
吾駛 20分鐘.
.就黎到 了 灣仔運動場..
-_-'
有 7個月無黎過了..
上一次 黎..都係 學界田徑的事..
...
haha'
感覺好吾同了..
haha'
去到..
更係搵位坐定定..
-_-'
做晒所有 開幕 儀式之後..
我就要4去換 杉 做定熱身了..
因為..
過多 1個 鐘..
10點10幾分..
我就要去跑 1500米了..
-_-
做熱身的時候..
發覺自己好似不在狀態的說..
相比起其他對手..
我好似略為遜色..
ha..
...
到左召集的時候..
我真係好驚..
好驚輸牙..
去到比賽果個位置的時候..
我仲係好驚..
我同自己講...
今次同上次有咩吾同?'
就係..
以前or上年..
可能會借shut 鼓勵自己..
但..
e+..
吾同晒了..
shut= 已成過去..
現在,將來..
mE會借傻碎鼓勵自己..
haha'
比起之前..
突然之間多左好多動力..
haha'^_^
me更同自己講..
為左傻碎!_! 今次一定會出盡全力..
即使冇左條命!_!
都要拎到好成績牙..!_!
嘻: )
今次參賽的選手..
計埋我..
總共有5個-_-'
有一個男仔 矮矮地..
佢成日練習..
仲揚言..
今次一定會打敗我地..
拎第1..
haha'
個心就諗; 跑羸我..吾係咁容易!_!
我吾會就咁樣 將 金牌 輕易地 雙手相讓比你!0!'
要拎到..一定有難度!_!'
haha
除左佢之外
仲有1個係勁敵..
個個都係細過我一年..
-_-
跟住..
就黎開始了..
我同其他運動員都好緊張..
企係起跑線..
聽聲 就跑了..
~~~~~~~~~~~~~~
{呠}*
我同其他人都第1時間衝左出去..
假設岩岩揚言拎第1 係A 另外一個勁敵係B'
手先我同B就帶出左黎..
阻住個A'
過左100米..
轉灣路的時候..
A先至加快速度由外面插番上去我地前面..
咁樣做...當然係要消耗好多的體力..
而我同B比佢超越左之後..
我就用聰明小小的跑法..
就係 係直路的時候先追番上去..
咁我一黎又可以上到第1..2來又吾會消耗太多的體力..
1舉兩得,,
咁我就好順利地佔進第1的位置..
而A,B 就跟住我了..
跑到最後400米..
我仍然係領先..
我一聽到 其他人講話..
後面有鬼牙!_!
{姐係代表後面有人追住你喇}
咁我就狂加速..
爆晒自己所有ge力..
狂跑狂跑狂跑..
到左最後100米..
我用晒所有信念..
意志..
狂爆..
-_-
最後我得左第1..
再睇番後面.
原來第 2 果個..
差我 的 距離 都不算短..
haha
最後我以5:15的時間..
完成實事 得到第1了: )
haha'
跑完之後..
我真係有d 眼濕濕..
好想勁大聲同你講..
傻碎..我得左喇:)'
haha'
....
勁想即刻打比你話你知..
haha'
但係你都冇帶電話..
同埋你上緊堂 點聽呢-_-'
{傻左的說}-_-'
跟住我就好似放下心頭大石了.
跟住我去換番杉..
再去番 個board 睇番d 成績 時間!'
原來..
第2名係A' 第3名係B
A差我成 12秒..
B差A 2秒..
haha-_-'
跟住睇完之後..
就去食飯lU..
-_-
食完之後 ..
有人話我知..
我要跑 4x400-_-'
代表社制..
-_-'
我原本今日都要代表 bbs (大哥姐) 參加 4x100 嫁wow..
e+仲要 跑埋 4x400..
...
我仲要係跑完 4x400..
過 8-10分鐘就要跑 4x100..
-_-'
拎我條命的說-_-'
冇計喇..
點都要跑嫁喇..
只好加油喇..
-_-'
我知道..傻碎一定支持我gE!_!'
2點幾就開始落好大雨..
落到 3點幾4點到....
先停番..
有d項目要被延遲到下次決賽日舉行..
但係..
4x400..
4x100..
都要如期舉行..
嘩..
-_-'
....
睇黎今次真係要努力先得lu..
去熱定身..
-_-'
熱完身之後..
就要去召集處報到了-_-'
4x400 會 跑先..
sO..
我同成班隊友夾份傾..
邊個跑先..
我跑開的第3棒比人跑左..
~_~
我要變左跑第1棒-_-'
仲要係第8線到跑..
跑死..
-_-'
黎lU..
are u ready?"
get set..
go!" (呠)'
響起左聲了..
我就一支箭咁飛左出去..
狂跑..
到左最後 200米..
我聽到其他人d腳步聲..
超驚..
只好狂跑..
嚇死我..
最後..
因為個灣位..
我就好似跌左落第3-_-"
要得住..
接我棒 果個..
跌左落第4-_-'
跟住第3果個..
保持住第4..
最後果棒都係keep住左第4..
最後..
-_-
得第4..
(最主要原因就係..)
(我跑左第8線道..)
(係勁難跑..)
-_-'
haha'
跟住跑完之後..
竟然 慢慢地 有d人過黎讚我 跑得好-_-'
我自己真係受寵若驚了-_-'
我都吾理咁多喇..
又要去跑4x100了..
-_-'
我就派左去第2棒.. 第4線道..
吾駛一陣 ..
就 呠..
第1棒果個..
佢都好努力跑的了..
不過 畢竟都係女仔...
佢都跑得好好嫁喇..
跟住交左比我..
我已經爆晒所有野出黎了..
最後都只係追到小小..
haha
跟住果d..
我都冇理了..
因為實在太累..
if 傻碎係到..
一定借佢{博頭}休息下..
不過我好臭..
都係吾好-_- 想想is ok-_-'
佢真係出現先算..
ha-_-'
我諗我個隊應該3甲不入了..
跟住我就去換杉..
走人...番屋企了..
haha'
雖然..
今日只係拎得果 1 個牌..
但係我認為自己今日都跑得吾錯嫁喇..
真係盡晒d力..
傻碎應該都吾會怪我掛-_-'
跟住打比佢..
又冇人聽..
跟住又係坐船..番屋企..
番到屋企..
部電腦就壞左..
-_-'
牙妹的好事...
勁失望..
果時傻碎又打黎lol'
咁我就講晒d野比佢知喇..
-_-"
haha'
今晚仲以為應該打吾到日記了..
最後比我整整下 都整得番好^_^
好開心嫁喇我: )'
今日算係吾錯的一天..
至少知道傻碎 在我的心目中
都幾重要.___."
ha'
**********************************************************
謝謝愛-_- 唱=xyz( forget左)
|