唉..
今日點解要落雨牙~_~
so bad..
搞到又..
唉..
慘慘慘...
跟住只好留係屋企喇..
同傻碎玩-_-'
haha'
玩玩下又正嬲左佢了...
sorry-_-'
我知我份人次次都係咁..
好易正嬲你..
對吾住牙-~_~
點解我又係咁嫁..
真係好想打扁自己lol
~_~
sorry
sorry
sorry
sorrysorry
and sorry'
~_~
可能你吾會原諒我了..
但我都係要講 sorry~_~
真心想的說~_~
pS;我會努力 不再令你吾開心的了~_~
*****************************************
小酒窩~jj lam and ar sa"
|