yoyo'
今日約左傻碎超開心^_^'
不過成晚就訓吾著了..
其實係因為太凍喇!!
-_-
跟住到左5點幾先開始真正咁訓教,
訓到9點幾-_-'
跟住就起身做功課..
太多功課了..
-_-
做到11點幾都仲有一份作文-_-
跟住傻碎打黎..
問我做晒未..
更係話未喇-_-
吾通講大話呃佢咩..-_-'
跟住佢就 吾比我出黎了..
又話做晒先出..
一係就出黎果陣做..
-_-
so bad ~_~
不過最後更係 講到傻碎肯比我夜晚先做喇:)
佢真好人的說: )
跟住11點幾先出門..
遲到-_-
要佢等..
我都跑緊去了..
但係都係..
-_-
sorry'
遲左13分鐘牙!c!'
-_-
so bad..
跟住我地照舊又行多次 朗豪方!_!
應該係第3次了-_-
但你就話第4次.
-_________________-'
跟住算喇..
讓你-_-
{其實都好似真係第4次}
跟住我就狂比你 git lol-_-
明恰我!_!
跟住我地又去左食野喇..
-_-
去何xx 大x活 haha-_-'
haha
去完就去公園玩lu'
haha'
比你訓教..
訓訓下有條蟲 -_-
haha
嚇C 傻碎了-_-'
果條蟲 黃色的.
好多毛毛..
竟然係傻碎大比 果到..
佢仲可以 傻下傻下咁咩都吾知..
直至過左好耐先發現: )
真係傻: )
跟住就去左跑黎跑去..
仲玩 過 3關..
輸左比我v_v
haha^_^
..
跟住仲傾左好多計喇:)
haha'
越黎越覺得傻碎 可愛: )
跟住..
我仲送埋個獎牌比佢tim-_-'
haha'
反正都係因為傻碎先羸到 : )'
多謝你牙 傻瓜碎: )'
跟住好快就到左 6點幾..
要送佢走..
行左條長d ge 路: )
yoyo"
就走ge 時候 仲送左隻歌比佢..
就係..
三十日 側田!_!'
haha'
so 好聽..
就黎番到屋企ge時候打比佢....
問佢去到邊..
原來佢坐錯車..
haha'
仲要坐錯左成4個站先知..
haha'
笑到me cc下..
跟住就番到屋企了..
沖涼食飯睇tv 做功課-_-'
做到12點幾先做得完..
haha'
佢仲話為左條蟲
去打blog'
haha'
笑笑笑: )'
************************************************************
側田~三十日!_! 誠意推介'
|