TOdAy
8號風球..
haha'
yoyo.
.牙妹一早起身..
就4圍問fd 開埋電視機..
睇下今日駛吾駛番學..
跟住冇幾耐..
就知道左吾駛番學了..
傻碎又打黎話我知kaka^_^
嘻..
跟住..傾左陣..
就又去訓教教豬lu..
訓到 9點幾..
就起左身喇..
等左傻碎好耐..
haha
佢仲未on-_-
..
等佢lol 只好-_-'
yo 等到喇..
但係佢又好似好多野煩咁..
....
原來..
好多人...
....
haha...
好想開解佢..
但..
又做吾到..
bEcAuSe i 妒忌:)' 扮事不力..
跟住我就話出去跑步..
冷靜下喇..
haha..
諗通左好多野..
跑步多謝你..
一番到去..
第1時間好想去開解下佢-_-'
但係..
-___-"
又係...扮事不力..
-_-'
跟住佢仲講多左件野比我知..
成個人 down晒..
口講話冇事..
但個心-_-'
仲碎過 碎紙..
haha..
唉~_~
跟住佢又話要變..
...
唉~_~
超吾想牙..
係我搞成佢咁~_~
唉~_~
點解牙..
傻碎真係變左了.../ \'
唉.. 超賤的我^_^
i am 賤 mAn^_^
pS; i am 賤 man hallo^_^" yoyo'
|