今日又比傻婆招喚了:)
跟住番學喇..
番到學校 比 隔離果個狂搞我..
又 打我-__-'
又搵野 督我.. 紅晒-____-'
算..
忍你..
忍到放學..
因為..
要參加一個大哥姐計畫..
so..2;30分要番到學校..
本黎諗住係學校食..
但係學校又冇咩野食..
咁就去買m記..
再拎番黎學校食喇..
番到黎學校的途中..
又比 成班長跑隊的人搞搞陣-_-
又阻左我吾少時間..
番到學校..
快d食野..
又有d 都係參加左大哥姐 既人黎 拎薯條食-_-'
食完..
入去g01..
等個講座開始..
就黎開始lU..
-____-
數過了..
有 19 個人..
中3-中4..
但係..
計埋我..
得4個男仔-______________-"
...
隔離果個同我講..
{正正正~}
{入黎我都係為左溝女}
{估吾到有咁多女haha}
汗汗-___-
初初以為佢講笑..
點知真係-_-
跟住又玩下d 遊戲..
又講解下..
咁就到左5點了-_-
跟住老師同我地講..
每一班 中1的問題
大哥姐=幫下d低年級ge學生 or 做義工..
跟住..
老師仲話遲d有得去 camp-__-v
得兩間房..
1間12人..
-___-
{咁我地男仔點}心諗
{咪同女仔同一間房-__-}
-___-'
不過都冇事掛-_-"
我吾理佢地 佢地吾會理我..
跟住..
老師仲話..
呢到..
係嚴禁拍拖..
係大哥姐入面 嚴禁拍拖..
因為之前都有同樣ge個案
最後搞到好麻煩..
so吾嚴重嚴禁係呢到拍拖wow..
跟住我隔離 果個男仔 就同我講話..
{...我入黎拍拖的目標 化成泡水了-_-}
haha笑死我:)
{跟住佢又話..不過我吾怕..老師們 我不怕你地的'}
-______-無言
跟住我就諗..
好彩吾關我事姐-_-
我入黎都吾係諗住個 d野-_-
haha
加上我都有傻婆喇:)
番到屋企..
on 夢之..
傻婆又上左-_-
佢好似吾開心的說..
............
.......................
唉~_~'
又係咁..
...........
.......................
你都吾明mE諗咩~_~'
.............
.............................
...........................................
不過最後 好彩解決姐:)
haha
中秋節 wE aRe waiTiNg FoR yOu!
^____________________^
pS:haha kaka dada lala *
|