`×落 M記, ;)
閉起雙眼你最掛念誰?
眼睛張開身邊竟是誰?
你想的那位又是誰? :]
2008 年 9 月 7 日  星期日   晴天


{期待}的一天 傷心 分類: 未分類

tODay*

9點起左身..

汁下野 食下野..

都成9點半..

跟住著埋杉..睇埋TV..

10;00..

出門..

但佢話要遲D..

咁我就慢慢行了..

-_-

點知..

慢慢行都真係幾慢..

-_-'

比佢早過我到..

不過我都冇遲到..

因為約左11點*

都冇遲喇:)

跟住去買書..

-__-

買完都 11點45分到了..

行去圖書館還書..

還完書去買野飲..

去左 華潤-_______-'

買冰極-____________-'

10$ 3罐 ._.'

平過學校 HAHA-_-'

跟住去圖書館溫書..

-_-'

中史書..

比你教左勁耐..

阻晒你d時間-_-

跟住到你問我 個時 我又吾識答..

超-__-樣-___-衰-_____-"

唉~_~"

可悲'

跟住到左4點幾去 玩秋千 lU'

 yoyo"

...

haha'

kaka'

玩完之後...

唉~_~'

牙妹..

話上吾到網..

唉~_~'

跟住我只好吾出聲了~_~'

跟住你逼我講..

-_______-"

搞下搞下你就嬲左我了-_________-"

跟住你行._.'

你行東我行東._.

你行西我行西._.

不過..

唉~_~'

最衰都係我吾好喇~_~'

跟住你入左間百街買野..

4包薯片..

oh mY GOd-_-'

唉~_~'

希望你吾好真係食晒佢喇..

勁熱氣-_-'

加上你又..病..

唉~_~'

跟住你行去踏mTr..

我就跟住你 去 踏..

初初諗住送到你番屋企..

點知..

係九龍塘果個站..

因為太多人的關係..

見吾到個樣..

隱約見到有件白色杉走左出去..

唉..

到左我發覺吾係你..

回頭一望..

MTR都關左門了..

唉~_~'

勁吾開心地行去 M 記..

買完野食 番屋企..

一路番..

一路...-_-'

唉~_~'

番到屋企先知..

完來仲上到網-_-'

唉~_~'

激..激....死了..

Ps; 吾好嬲喇吾好嬲喇._. SORRY/_\'



lau88
暱稱: `◆落×°
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
迷失
重回
最後一天的上網.
新開始.
第3年,學界前夕,
文章分類
全部 (246)
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 246
留言總數: 234
今日人氣: 29
累積人氣: 2074
站內搜尋