tODay*
9點起左身..
汁下野 食下野..
都成9點半..
跟住著埋杉..睇埋TV..
10;00..
出門..
但佢話要遲D..
咁我就慢慢行了..
-_-
點知..
慢慢行都真係幾慢..
-_-'
比佢早過我到..
不過我都冇遲到..
因為約左11點*
都冇遲喇:)
跟住去買書..
-__-
買完都 11點45分到了..
行去圖書館還書..
還完書去買野飲..
去左 華潤-_______-'
買冰極-____________-'
10$ 3罐 ._.'
平過學校 HAHA-_-'
跟住去圖書館溫書..
-_-'
中史書..
比你教左勁耐..
阻晒你d時間-_-
跟住到你問我 個時 我又吾識答..
超-__-樣-___-衰-_____-"
唉~_~"
可悲'
跟住到左4點幾去 玩秋千 lU'
yoyo"
...
haha'
kaka'
玩完之後...
唉~_~'
牙妹..
話上吾到網..
唉~_~'
跟住我只好吾出聲了~_~'
跟住你逼我講..
-_______-"
搞下搞下你就嬲左我了-_________-"
跟住你行._.'
你行東我行東._.
你行西我行西._.
不過..
唉~_~'
最衰都係我吾好喇~_~'
跟住你入左間百街買野..
4包薯片..
oh mY GOd-_-'
唉~_~'
希望你吾好真係食晒佢喇..
勁熱氣-_-'
加上你又..病..
唉~_~'
跟住你行去踏mTr..
我就跟住你 去 踏..
初初諗住送到你番屋企..
點知..
係九龍塘果個站..
因為太多人的關係..
見吾到個樣..
隱約見到有件白色杉走左出去..
唉..
到左我發覺吾係你..
回頭一望..
MTR都關左門了..
唉~_~'
勁吾開心地行去 M 記..
買完野食 番屋企..
一路番..
一路...-_-'
唉~_~'
番到屋企先知..
完來仲上到網-_-'
唉~_~'
激..激....死了..
Ps; 吾好嬲喇吾好嬲喇._. SORRY/_\'
|