haha'
今日牙婆出黎lU'
專登由大陸出黎..
-_-
番學alSo ..如常..
...
放學的時候..
下起大雨-_-
吾係牙化..
快d 停喇喂..
果然..
真係停左. .
haha* 我太神了^0^'
番到屋企..
見到牙婆@0@'
haha'
佢又老左了..
...
不過仲好精神:)
ha'
佢至少都要..
飲到杯孫媳婦杯茶牙!_!'
haha:)
上夢之喇..
冇幾耐你又上左黎..
..
真係好掛住你aR-_-'
傾傾下仲幾好的..
但..
唉~_~'
吾想比佢死..
但又冇能力阻止到..
咁少gE野都..
...唉~_~'
遲D咪又係咁...~_~'
我都知自己欠缺說服力-_-'
唉~_~'
極度吾開心/_\ {真正第一次宣洩不滿的直按}
pS;/___\ /________\ /________________\ /________________________\
|