. ."
今日又係訓到好妟-_-
10點幾..
起身睇 多喇a夢@@"
睇完開夢之掛機..
跟住做功課..
-_-
做到3點幾..
去打波lU..
........
同人p左一場..
慘敗v_v
loSe..
唉..
心情跌到落谷低..
誰會知..
可能係你..
但..你..又會做d咩呢..
最多也是說幾句..
不要放棄個d..
唉~_~..
ha..
番到屋企..
牙妹同牙媽又係嘈交~_~
唉~_~
煩煩煩煩煩~_~
煩到就爆炸了..
明天牙爸又話帶我去咩電腦展..
~_~吾想去牙!!'
pS;沒有了你的日子..真難過~_~
********************************
鄭伊健~友情歲月"
|