2008 年 8 月 19 日 星期二  |
第4天*  |
分類: 未分類 |
haha'
tOdaY'
訓到10點半-_-
超好訓..
haha
跟住..
到左12點15分先出門..
就出門個時 食左 兩 件 燒賣!_!'
咁就係下午個餐了..
跟住..
就拿拿林出門了..
好彩..
佢岩岩先到姐..
我諗..
haha'
跟住又要步行去圖書館了;]
15分鐘..15分鐘..
haha'
到左之後又睇下書喇..
有本書叫..
愛我嗎!_!'
haha入面d野真係十分搞笑..
笑到我CC下-__-
跟住又去做功課喇..
做做下又晝野.. - -+
haha'嘻
不過時間過得真係好快..
今日你要早走了..
sO..只好送你去旺角mTr到..
...
其實你識行..
行到你吾駛睇都識..
我都要送的;]
因為呢d 係...
藍貧有應做的事..
而又可以同你行耐D..
見你耐d麻..
....
明天你又出吾到黎了;]
自己照顧自己牙..
溜冰個時小心d..
好易仆低的..
冇我係到..你真係要
小心
小心
小心
小心
小心
小心
小心
小心牙..
pS:加油小心'仲有牙吾好吾食飯牙!_!'
|
« | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | ... | 246 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|