TodaY
一起身就諗番起昨天的事!_!
haha'
今日真係好吾同..
食完飯我會去洗碗..
-_-'
跟住..
2點發呆..
4點發呆..
5點半會去跑步..
-_-
嘩..完全改變了-_-
這個是不是我來的..
跑到好辛苦..
但係我仍然跑下去..
這一切..
的原動力..
我想..
應該是你改變了我吧^0^'
haha'
好開心'做番真正的自己了;]
多謝你牙!_!'
嘻;]
但係到左夜晚..
你吾開心了..
...
好希望你屋企關係..
會有所改善..
!_!'
阿門!!
. ."
明天..
期待著- -+
pS;今日我D徒孫又破左吾少世界紀錄了'haha'真係吾錯!_!
|