6月2號..
係彩虹入左間房..
介紹完之後..
同某人博完咀之後..
識到你
....
那日我還沒有什麼感覺..
但自那天起..
我們開始相識..
識識下..
由朋友..
變成好朋友..
再變成e+的關係..
haha'
或許真的是緣份..
若果那天我沒有密你..
若果某人真的對你好好..
若果我跟某人沒有分開..
haha
可能大既我們根本不能相識..
...
8月開始..
我們的關係 開始 明確了..
至少見過你..
未見你之前.
係到猜想..
你是怎樣的呢..
是肥..
是瘦.
是很令..
中等..
or醜..
但我知道..
無論是怎樣..
我只知自己真的很喜歡你..
...
haha
我們真的見了面了..
比我的感覺..
你很特別..
很傻'
做任何事..
任何動作..
任何想法..
haha
兩個字可以形容到你了:)
傻瓜!
見過第1次面..
吾知點解..
好想..
同你永永遠遠係埋一齊;]
個種感覺好舒服.
縱使..
我地曾經嗌過交..
我地曾經嘈過..
但..
那些可能永遠都會成為回憶..
haha'
仲記得..
mE很多的第1次都比你奪走了..
.....
呢個暑假..
同你一齊..
好多開心gE回憶..
傷心gE回憶..
我都吾會忘記..
真係好想時間可以停留..
ha'
傻的吧..
知吾知點解..
我每次都叫你訓..
係因為..
個陣.
d時間..
真係好似過得慢D..
haha'
不過點都好..
呢D可能真係永永遠遠只能成為回憶
....
諗下諗下.
..
成年..
人會變月會圓.
到時可能你真係搵到個你真係去鐘意gE人..
你d 性格..可能又會變左..
haha
過左下年..
又會到我會考..
跟住..
下年..
又到你高考.
跟住又到我高考..
咁忙:)
可能都..
......
^000^'
即使..呢D都可以成功渡過..
但隨住時間..
你同我都會越黎越大..
想法..
仲會吾會係E+ 呢一刻呢
.......
ha..
呢d其實係我一直煩擾著的事..
唉~_~
唉!_!
唉/_\
呢D都係我自己 {杞人憂天}吧
ha..
愛情真係可以長久的嗎..
即使我真的可以..
但她..
...
唉~_~'
小學個時學的幾句野..
菩提本無樹..
明鏡亦非台.
本來無一物,,
何處惹{陳}埃
好岩e+..
真係好吾想好吾想好吾想分開..
但..
人生點會咁如意..
識到你我都好開心的了..
仲要相處左咁耐日子..
我汁到喇;]
你下年..
會考..
要努力..
加油喇..
永遠支持你!_!"
....
希望..
我們..
有..
美好的結局^0^'
pS; 同你一齊真係好開心.. 無論如何..我都會等下去.. c:
|