今日都係比傻碎叫醒haha-_-'
番到學校. .'
因為昨天冇拎鎖{時}....
s0..
搞到中史小測果本野..
放左係locker..
..
搞到今日中史小測...我昨晚冇得溫..
咁我就拿拿林..
去locker拎番黎溫..
狂煲. .
到左第2個小息..
兩個fd {都係長跑}
就黎...話要傾長跑d野..
咁我就拎埋本筆記出去..
點知..
行行下覺得吾對路..
咁我就想轉身就走..
點知比佢地圍攻. ."
一個人扯住我一隻手..
-_-
跟住我問佢地..
咩事牙@o@?"
跟住佢地話.
{快d講喇wow..}.
{果個女仔叫咩名. .}
{係吾係讀呢間學校嫁. .}
跟住我就話..
{咩女仔牙@@?"}
跟住佢地死都扯....住我..
咁我就點都吾答..
最後比佢地拎埋我本筆記走. .
搞到我冇得溫.
好彩我識得問人借住黎溫姐!_!"
如果吾係中史小測我死更..
到左lunchtime..
我托人幫我拎番本 筆記'
yoyo!_!'
跟住到左放學..
去到更衣室門口..
比成班人扯住-_-
跟住佢地問我果個係邊個..
我就吾答. .
跟住..
有個fd..{之前見到我同傻碎係條街到行}
就拉左我去一邊..
快d講喇wow..
個女仔叫咩名..
係吾係呢間學校..
跟住我就只好答佢..
佢姓林. ." 如埋講埋傻碎的英文名-___________-""
再講埋吾係呢間學校. .
最後佢地先肯放我一馬. ."
比我練跑. .
跟住..
練完跑之後..
成班人話去食m記. .
咁我都喝埋一齊去喇..
由於d人換杉換左勁耐..
咁我就同岩岩問我 果位fd.
行去先..
行去ge 途中..
狂問我地點識-_-
{問我有冇相. .}
跟住我就話..
{網上識的-_- 仲比左張相佢睇. ."}
跟住佢就話..
{就係呢個 女仔喇..}
{果晚見到果位係呢個喇-______-"}
o左的我-______-"
跟住佢就話..
點解吾早d講. .
係吾係吾想比人知呢. .
跟住我就話..
係牙.___."吾好講出去-____-"
心諗:{比成班人知...咁就一傳10...10傳百..}
{到時個個都拎傻碎黎玩我...咁就oH mY goD-_-"}
到左最後成班人都去晒m記了..
咁就買野食加吹水..
吹下吹下 吹到我身上-_-'
就問我 個女仔係吾係真係....
跟住我就話..
你問牙湯喇{姐係岩岩講左比佢知...男仔}
跟住牙湯好好人. ."真係幫左我解圍. .'
但係我相信...佢地遲早一定會知的-_________-"
跟住繼續傾喇..
有位 女仔 (代號a}
話有位男仔{代號b}
同佢講. .
x家x 好 7....未cut 頭髮已經7了... cut左仲7..
成晚沉默左一陣..
c同學就話喇..
果個b 成日都係咁嫁喇..
把口都吾收下..
d同學就話喇..咪係...佢自己都吾令仔喇..有咩資格話人...
e同學就話喇...佢把口不嬲都咁臭....
咁我就只好 呆然-____- {o咀}
跟住傾多陣就要走了..
有一個長跑女仔叫我 一齊 行..
因為大家都係同路wow..
咁一路上傾下計 吹下水...
好快佢就到左屋企..
而我都番左屋企了...
haha-_________________-"
番到屋企. ."
見傻碎仲未on..
咁就睇下tv先..
跟住傻碎on 左了..
haha'
第1時間 add佢..
哇卡卡. .'
跟住佢就話..
第1次 你快過我 add你..
haha..
我就話 sure:)
haha^_____^'
無端端同傻碎講左多謝..
多謝 係多謝佢 一直都係咁支持我... 我吾開心 佢就開解我..
我開心...佢就陪我一齊開心..
haha-___________-"
真係傻婆黎的!__!'
傻婆我吾想失去你~_~
超吾想...極之吾想!_!
~____~"
haha:)
pS;傻瓜...多謝你!_!
|