大家...
各位....
你地最愛的人是誰呢- -"?
親人??
朋友??
同學??
定係其他- -??
一定是........她 吧!!
我係講緊我自己而已..
我最愛的人更係.....媽媽喇...如果仲未識傻碎之前就係...
e+我最愛的人更係傻瓜碎喇-_____-"
-________________________________________________________-
............
明天要影班相-____-""
omg-___________________-""
汗汗..
今晚一定訓吾著- -
ps;傻碎明天陸運會加油哇!!
|