`×落 M記, ;)
閉起雙眼你最掛念誰?
眼睛張開身邊竟是誰?
你想的那位又是誰? :]
2008 年 10 月 23 日  星期四   晴天


不開心... 不安 分類: 未分類

今日放假..

so吾開心..

唉..

朝早 就要同牙媽 去拎新眼鏡..

so 冇心情..

拎完之後..

就去食飯喇..

去左吉野家..

-_-

叫左個...

三文魚xxxx飯..

因為我見d同學好鐘意嗌呢個餐..

加上我又未食過..

so 我咪試下嗌..

點知..

一食..

-__________________-

芥辣..

開始仲係頂得住..

點知..

有一淡係食左勁多...

辣到我...眼濕濕..

sO-_-

變態...

食完飯之後..

就番屋企喇..

搞到2點半先出門口..

-_-

去到xx都3點半了..

本黎諗住去你間學校睇下-_-

但係如果e+去咁..

咪撞到你..

都係吾去了..

4圍行下..

行到一d同你行過gE地方..

就會無端端傻笑-_-'

去番之前個公園仔..

坐係到喇..

..

手先本黎就諗住做功課..

點知..

拎錯左張paper..

搞到冇得做..

唉..

so 失落..

咁就拎本野出黎晝了..

晝晝下..

又睇下手機..

呢個時間傻瓜應該番到屋企了..

咁就好喇: )

...

其實一路望住個電話..

諗緊..

傻婆會吾會打黎呢..

跟住就同自己講..

算吧喇..

吾會的了..

-_-

過多一陣..

傻婆真係打黎..

haha..

果時真係超開心^___^'

但係..

扮晒吾知咩事咁先 haha'

..

跟住佢問我係邊..

我就答 吾知牙..

佢就開始..

-_____________-....

咁我就講左比佢知了..

跟住佢就話黎搵我..

我就比左提示佢..

以為佢應該搵吾到了..

最後都係比佢搵到-____________-""

跟住佢就話去圖書館..

點知..

圖書館冇開-______-'

sO bAd'

咁就去番個公園坐係到傾下計做下野..

原來傻瓜要作文..

仲要作咁多字..

傾傾下搞搞下..

搞到好夜..

唉..

果時真係覺得..

好似阻住你咁..

早知就吾黎喇..

就算黎左都吾話你知..

唉~_~

最後傻碎就....

帶番我走了..

本黎諗住..

去埋佢間學校先走..

但係最後都冇..

不過今日都好開心lU..

傻碎打比我:)

仲搵我tim..

haha-_-'



lau88
暱稱: `◆落×°
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
迷失
重回
最後一天的上網.
新開始.
第3年,學界前夕,
文章分類
全部 (246)
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 246
留言總數: 234
今日人氣: 9
累積人氣: 2054
站內搜尋