today' 訓 到 10點幾''
哇hahaha''
gD" 訓得好正'kaka'
跟住一起身 ..
就即刻開電腦..
怕碎上左..
我冇上到..搞到佢悶..
幸Ho佢仲未上姐..
跟住 開始等 iT 了..'
等等等..
11點...12點....1點...2點..
佢終於上了 =) haha..
佢同me講佢個fd 想叫佢玩夢之..
跟住佢應承左..
跟住...me sure 第1時間 拿拿林
去官網 註冊 dl game'
haha''
跟住..佢又出左去飲茶了..
...咁冇計喇...'
只好等吧..
............
.................
4點...5點..6點..
係呢段時間..
更係快手快腳狂升lv..
因為希望..同佢玩個時..
距離吾會咁大麻..
一開始真係咩都吾識- -
成個傻佬咁..4圍撞..
但係..
升升下lv
就開始識識地玩 =)
gd'
傻碎 番到黎之後就話..
吾係玩呢個ser..
玩第2個-0 -
- -'咁...無計喇...重新升過lv..
跟住佢話..佢個fd 同我地一齊升..
哦-口-''點知真係升得快hO多..
haha =)
但係...
跟住傻碎hO似越玩越吾開心..'
...
mE都吾知點算hO..
掛住升lv 忽略左佢 sorry哇/ \'
...
都吾知點算hO''
........
...............
.........................
pS; 點算哇' / \'
|