2008 年 6 月 27 日 星期五  |
tOdaY Ho doWn' =(  |
分類: 未分類 |
TODAY...
要番學 聽個講座..
*如何利用字典學好英文*
haha..可笑.
邊有咁ge講座嫁..
..
又落雨..
omg- -'
日日都落雨..
番到學校..
先知個講座 轉左- -
變左 關於 四川地震..
d人真係hO 慘..
睇睇下...有d眼濕濕..
個時仲係到諗..'
如果傻碎係到一定喊似的.=)
跟住放學喇..
番屋企..
等到1點幾..
碎on左了..
開心C..
想即刻同佢講..但又..
想..遲d 先講比佢知..
咁就傾下計喇..
傾傾下 就到左
6點幾 7點..
講左hO 多野哇..
又講左極品喇''
又講左個個吾知乜水ge男仔喇..
hhaa'真係hO開心..
但係..
惡夢ge來臨..
e+先開始..
食完飯之後..
佢話吾識me..
可能是me 之前正嬲左佢..
但係..佢講到吾識me..
又講到長訓教..
吾上..
個心...haha'
仲以為女仔先會咁- -'
點知男仔都會嫁 =)
跟住..'
越講越衰..
唉* 最衰都係me..
跟住我就嬲左佢..
佢就狂喊..'
me都 ho 想 ..
但係 C人頭..'
死要面的我..
.....
其實我都係諗住玩下之麻...
唉*..
跟住搞搞下..
唉*..
你又話..
........
諗番自己..
真係冇咩可以比到你..
雖然你吾嫌棄me..
但...
你...跟住一定會hO吾開心..
為有..kp''hO 想打自己地說 左...
係...
唉*..
個時開始落淚了,,
吾通me次次都係咁..
跟住你又問...
,,我hO想答吾係..
但...唉* me 註 定成世都..
1個人..
痴住我個d都吾會好...
haha慣了.
我知可能好hurt 你''
傻碎sorry,,
我也知玩得太過份了,,,
me次次都係咁..
次次都..
ps:既知如此,,為何說是?|,,
|
« | 236 | 237 | 238 | 239 | 240 | 241 | 242 | 243 | 244 | 245 | ... | 246 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|