`×落 M記, ;)
閉起雙眼你最掛念誰?
眼睛張開身邊竟是誰?
你想的那位又是誰? :]
2008 年 6 月 27 日  星期五   雨天


tOdaY Ho doWn' =( 傷心 分類: 未分類

TODAY...

要番學 聽個講座..

*如何利用字典學好英文*

haha..可笑.

邊有咁ge講座嫁..

..

又落雨..

omg- -'

日日都落雨..

番到學校..

先知個講座 轉左- -

變左 關於 四川地震..

d人真係hO 慘..

睇睇下...有d眼濕濕..

個時仲係到諗..'

如果傻碎係到一定喊似的.=)

跟住放學喇..

番屋企..

等到1點幾..

碎on左了..

開心C..

想即刻同佢講..但又..

想..遲d 先講比佢知..

咁就傾下計喇..

傾傾下 就到左

6點幾 7點..

講左hO 多野哇..

又講左極品喇''

又講左個個吾知乜水ge男仔喇..

hhaa'真係hO開心..

但係..

惡夢ge來臨..

e+先開始..

食完飯之後..

佢話吾識me..

可能是me 之前正嬲左佢..

但係..佢講到吾識me..

又講到長訓教..

吾上..

個心...haha'

仲以為女仔先會咁- -'

點知男仔都會嫁 =)

跟住..'

越講越衰..

唉* 最衰都係me..

跟住我就嬲左佢..

佢就狂喊..'

me都 ho 想 ..

但係 C人頭..'

死要面的我..

.....

其實我都係諗住玩下之麻...

唉*..

跟住搞搞下..

唉*..

你又話..

........

諗番自己..

真係冇咩可以比到你..

雖然你吾嫌棄me..

但...

你...跟住一定會hO吾開心..

為有..kp''hO 想打自己地說 左...

係...

唉*..

個時開始落淚了,,

吾通me次次都係咁..

跟住你又問...

,,我hO想答吾係..

但...唉* me 註 定成世都..

1個人..

痴住我個d都吾會好...

haha慣了.

我知可能好hurt 你''

傻碎sorry,,

我也知玩得太過份了,,,

me次次都係咁..

次次都..

ps:既知如此,,為何說是?|,,

 



lau88
暱稱: `◆落×°
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
迷失
重回
最後一天的上網.
新開始.
第3年,學界前夕,
文章分類
全部 (246)
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 246
留言總數: 234
今日人氣: 1
累積人氣: 2079
站內搜尋