近排...
其實..
一直重重複複...
係咁諗...
...
傻瓜...
昨晚都訓吾著...ha........
呼~~ 好眼訓tim.. 嘻嘻 =]
___________________________________________________________
傻瓜的而且確變左好多..
變好左...
本黎我應該感到好開心先岩...
但係...
吾知點解...我好似...
有d...難過...有d懷念以前....既你..
________________________________________________________________
傻傻呆呆...應該就是你的特質..
天生率直! 敢作敢為 係你的個性!
外表堅強! 內裡柔弱 係你的優點or缺點吧!
鐘意熱鬧! 喜愛探究...係你的真性情..
...
仲記得...第1次睇你個眼..
覺得你好似我一位同學...
又係吾係鐘意出聲果種..
點知..
原來..
對你黎講..
吾講野 會令你好悶的..
haha!"
真係睇個樣...吾似!'
XD!"
感情起起落落..
波折曲離..
是考驗! 定係天意..
.............不得而知..
___________________________________________________
雖然最近..
你真係變左好多..
但係...
對我黎講..
你開心...
就得的了....
我無時無刻..
都希望改變自己!'
令自己變得更加好...更加叻!
因為日後...
仲要養你呢隻大肥豬牙麻XD!"
...
不過可能都好...{秒忘}
haha..
吾緊要喇...吾緊要喇^___________^"
最緊要是咩牙? 你開心!!!!!!
總知...見到你開心....我都有d放心...同安落了..
即使最後...
你咩都失去..
我一定會企係你後面!"
支持你!"
鼓勵你!"{縱使身份不同}^_____^"
加油努力...
....
pS;以往的美好時光! 能否可再?"
|