雖然我都知我地....
已經冇咩可能的了~___~..
但我仍堅信...
你永遠在我的身邊!!....
伴隨著我^o^"
.....
我冇福份去擁有你...
亦冇機會去比到幸福你...
希望你以後的日子...
豐足..快樂吧.....~o~..
.......
{{陪你 蒙上眼睛看盡大世界}} {{聞到你生命如無限大}}
....
我還可以嗎....?