`×落 M記, ;)
閉起雙眼你最掛念誰?
眼睛張開身邊竟是誰?
你想的那位又是誰? :]
2009 年 2 月 28 日  星期六   晴天


第1次- - 開心 分類: 未分類

haha

今日一早起身就要去練跑了!

我每次都博晒命咁...

跑完一圈又一圈. .

累到飛起-_-'

就黎學界lU- -'雖然我都知e+先係咁練....都無咩作用的了...

但係總起碼好過修以待弊._."

練完跑之後...

成班長跑隊的人 就去左 牛牛 食野!'

食食下野果時...

佢地冇喇喇講到我身上-_-

跟住仲拎左我電話Tim-_-

睇到d....

-_________________-oH My gOd'

......

食完之後._____."

跟住d人話去唱k.___.

問我去吾去. .

心諗;如果夠時間應該去gE._____.!!"

...

去到戲院!

發覺好多戲d時間都吾岩我...

咁我就諗住吾睇喇. .

但係佢地 好好人-_____-"

話遷就我d時間!...

睇一D 佢地都吾係幾有興趣既戲!

真係.___." 好兄弟牙>_<!

同逃幸運兒!

都幾悶的戲-_-'

睇完之後..

我就更係....

嘻嘻+_+vv

但係最後都係冇結果的...

正當我極度失落的時候!'

上天又倦顧著我!

haha

我拿拿林番屋企沖涼食飯...

食完之後...

就約左傻瓜出黎了^_^"

唱K!'

本黎話要去搵green box

但係點知搵極都搵吾到. .

green apple 就有!

最後只好去red box 喇._____.!'

係咁唱k.....唱k.....唱k...

haha

10點幾唱下唱下唱到4點幾...

跟住訓左一陣._____.!"

又再唱過了..

到左6點就走人. .

原來...

6點鐘的旺角真係好似成個死城咁. .

送左傻瓜坐車之後...

我先番屋企沖涼...訓教!!

haha

今日真係爽爆了^ooo^

呵呵^____________________________^""

pS;如果次次都係咁開心...咁就好了^__^"

 



lau88
暱稱: `◆落×°
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
迷失
重回
最後一天的上網.
新開始.
第3年,學界前夕,
文章分類
全部 (246)
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 246
留言總數: 234
今日人氣: 15
累積人氣: 1986
站內搜尋