haha
今日一早起身就要去練跑了!
我每次都博晒命咁...
跑完一圈又一圈. .
累到飛起-_-'
就黎學界lU- -'雖然我都知e+先係咁練....都無咩作用的了...
但係總起碼好過修以待弊._."
練完跑之後...
成班長跑隊的人 就去左 牛牛 食野!'
食食下野果時...
佢地冇喇喇講到我身上-_-
跟住仲拎左我電話Tim-_-
睇到d....
-_________________-oH My gOd'
......
食完之後._____."
跟住d人話去唱k.___.
問我去吾去. .
心諗;如果夠時間應該去gE._____.!!"
...
去到戲院!
發覺好多戲d時間都吾岩我...
咁我就諗住吾睇喇. .
但係佢地 好好人-_____-"
話遷就我d時間!...
睇一D 佢地都吾係幾有興趣既戲!
真係.___." 好兄弟牙>_<!
同逃幸運兒!
都幾悶的戲-_-'
睇完之後..
我就更係....
嘻嘻+_+vv
但係最後都係冇結果的...
正當我極度失落的時候!'
上天又倦顧著我!
haha
我拿拿林番屋企沖涼食飯...
食完之後...
就約左傻瓜出黎了^_^"
唱K!'
本黎話要去搵green box
但係點知搵極都搵吾到. .
green apple 就有!
最後只好去red box 喇._____.!'
係咁唱k.....唱k.....唱k...
haha
10點幾唱下唱下唱到4點幾...
跟住訓左一陣._____.!"
又再唱過了..
到左6點就走人. .
原來...
6點鐘的旺角真係好似成個死城咁. .
送左傻瓜坐車之後...
我先番屋企沖涼...訓教!!
haha
今日真係爽爆了^ooo^
呵呵^____________________________^""
pS;如果次次都係咁開心...咁就好了^__^"
|