今年....
係識左傻瓜之後...
第1次同佢過的情人節牙^o^
意義好重大的^0^'
今日...
下午果時...
就約左朋友去打波喇...
2點45分到達-_-'
咁就開始打喇...
射波...
鬥波...
玩到汗都出晒黎.....
無幾耐-_-'
個fD話...
{{{你睇下對面果3個女仔- -}}}
[[[[跟住我就問...]]]
[[[有咩好睇...]]]
{{{跟住佢話-..-}}}
{{{係cAt牙-_-}}}
[[[跟住我就話....吾係牙化-______-"]]]
[[[我仲以為你講下...]]]
[[[點知今次cat真係黎嫁- -?]]]
{{{跟住佢話;我都以為cat講下...點知佢今次真係黎-_-'}}}
跟住我地就o左一陣...
順勢係到坐下...休息下.___.
點知佢地無端端走過黎-____-"
跟住我更係吾理佢地喇-_-'
跟住佢地再望多左陣....
就走左lU'
So Gd^__^'
佢地走左之後...
我同fd 打多陣波...
都各自四散了!'
番到屋企...
拿拿林...
沖涼!'
整好份禮物...
點知碎打左比我...但係我冇聽到!-_-'
咁我更係打番比佢喇.__.'
原來佢都番完教會了-_-'
話6;30等!
咁我就拿拿林...整好晒d野...出門!'
去到旺角...
6;15分...
咁我就打左比佢._______."
佢話去mtr等!
咁我就去到喇. ."
等到之後...
就去朗仔行...
一路行一路等埋其他人-_______-"
d人齊晒之後...
就去左食野.________."!
去左食面-_-!"
食完之後...
仲去番之前果個公園仔!______!'
同碎...更係玩得好開心喇^o^'
而兜伯....就曳曳了+_+
玩到咁上下...
我同碎就偷偷地閃水...
廢事阻到佢地麻...
我地就慢慢行番去旺角..
.跟住就去買野飲+____+
買完就送佢坐小巴...
跟住自己都番屋企了^o^
ha!"
其實今日真係好開心^o^
因為...好耐未同過傻瓜玩得咁....盡慶了^_^'
pS;每次都係咁....咁就好了^ooo^'
|