`×落 M記, ;)
閉起雙眼你最掛念誰?
眼睛張開身邊竟是誰?
你想的那位又是誰? :]
2009 年 2 月 14 日  星期六   晴天


情人節! 開心 分類: 未分類

今年....

係識左傻瓜之後...

第1次同佢過的情人節牙^o^

意義好重大的^0^'

今日...

下午果時...

就約左朋友去打波喇...

2點45分到達-_-'

咁就開始打喇...

射波...

鬥波...

玩到汗都出晒黎.....

無幾耐-_-'

個fD話...

{{{你睇下對面果3個女仔- -}}}

[[[[跟住我就問...]]]

[[[有咩好睇...]]]

{{{跟住佢話-..-}}}

{{{係cAt牙-_-}}}

[[[跟住我就話....吾係牙化-______-"]]]

[[[我仲以為你講下...]]]

[[[點知今次cat真係黎嫁- -?]]]

{{{跟住佢話;我都以為cat講下...點知佢今次真係黎-_-'}}}

跟住我地就o左一陣...

順勢係到坐下...休息下.___.

點知佢地無端端走過黎-____-"

跟住我更係吾理佢地喇-_-'

跟住佢地再望多左陣....

就走左lU'

So Gd^__^'

佢地走左之後...

我同fd 打多陣波...

都各自四散了!'

番到屋企...

拿拿林...

沖涼!'

整好份禮物...

點知碎打左比我...但係我冇聽到!-_-'

咁我更係打番比佢喇.__.'

原來佢都番完教會了-_-'

話6;30等!

咁我就拿拿林...整好晒d野...出門!'

去到旺角...

6;15分...

咁我就打左比佢._______."

佢話去mtr等!

咁我就去到喇.        ."

等到之後...

就去朗仔行...

一路行一路等埋其他人-_______-"

d人齊晒之後...

就去左食野.________."!

去左食面-_-!"

食完之後...

仲去番之前果個公園仔!______!'

同碎...更係玩得好開心喇^o^'

而兜伯....就曳曳了+_+

玩到咁上下...

我同碎就偷偷地閃水...

廢事阻到佢地麻...

我地就慢慢行番去旺角..

.跟住就去買野飲+____+

買完就送佢坐小巴...

跟住自己都番屋企了^o^

ha!"

其實今日真係好開心^o^

因為...好耐未同過傻瓜玩得咁....盡慶了^_^'

pS;每次都係咁....咁就好了^ooo^'

 



lau88
暱稱: `◆落×°
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
迷失
重回
最後一天的上網.
新開始.
第3年,學界前夕,
文章分類
全部 (246)
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 246
留言總數: 234
今日人氣: 17
累積人氣: 1988
站內搜尋