今日- -'
心情都極度吾好- -''
因為....
昨晚....
haha!...
唉- -'
一言難盡...
今日起身- -"
{都係比傻瓜叫醒的}
起左身之後....
就拿拿林汁野...
跟住就快速番學!
最緊要係要拎杉!
pe堂麻+_+"
番到學校...
好盡力- -"
咁去留心聽書喇: )
真係勤力左嫁- -'
到左pe堂喇!!
my favourite~!
今日要跑 環校跑!!
haha!!
期待已久!!
但係成績就,,,
跑4個圈!3分55秒-______-'
唉...又慢左了...
雖然第2同第3名....都係跑少左個圈...
{{個個人都係跑少一個圈....得我咁傻...跑足4個圈!}}
ha- -"
跑完之後...
就去踢波lU!'
今日...
又吾知咩事...
雖然好有幹勁...
好努力...
但係始終都入吾到一球...
仲整傷左隻腳...
haha- -"
得不嘗失- -"
食飯果時...
就出左去買飯喇...
果人比多左杯珍珠奶茶我...
可能佢間接地安慰著我吧!
haha!'
番到屋企....
同傻瓜傾左陣計..
又出街買野了!
到左夜晚..
仲同佢傾左好耐tim!'
傾佢d 目標!'
總知...一句到未...
傻瓜你想點就點喇^oo^
笨蛋點都支持你!
生死也相隨^oo^"
pS;吾好因為人地的諗法而影響到自己牙!
|