眼訓眼訓眼訓....
10點幾就醒左了...ZzZzZzZ
吾願起身...haha
不過都係要嫁喇....
食完野...洗完頭....
....
跟住就出門了-______-"
11點半出門...
去到天水圍都要1點到-_________-'
去到妹姨到.....就食飯喇!'
係呢個時候...傻瓜都醒左lU!"
hAhA'
傾左陣計...就叫佢食飯lu!"
食完飯之後...
又傾左陣....haha!
仲講左好多野tim...
加上我又諗通左喇!_!'
傾完...無幾耐....就成班人去踩單車-_____-""
每人一部...
妹姨真係多單車._____.'
一行1...2...3...4..5....6個人...
係咁踩.___."
踩踩下...
成班人都諗住去山頂睇日落...
於是就去買野飲...跟住就上山了. ."
條路真係難行...
不過上到山頂之後...
見到個日落....真係好令牙!___!'
如果傻瓜....係到就好了!_!'
有機會我都要帶傻瓜去睇-3-
跟住見悶悶地...
成班人係度鬥玩扔石仔.________."
我同姨丈都扔得好遠haha!"
. ."
跟住就落山了. .
落到山之後...
表妹 話要坐我車尾....踩一陣單車wow-_-'
跟住我話.....吓....................咁....好喇-_____-'
咁佢就跳左上黎...
好重-___-"
好難踩....
而表弟就上左牙妹嫁單車上面-_-'
我同牙妹變左苦力了-______-"
最慘的就是....
上鈄波...
勁累-________-"
牙妹仲慘...
撞左兩次車....-________-"
真悲哀..
...........
我見太累...
於是就叫表妹吾好再坐我後面喇-_____-...自己踩番吧...
點知佢吾肯-__-...{oH my goD!}
-______________-""
到左最後....成班人到齊晒...
佢終於肯吾再痴住我lU-____-'
番.妹姨屋企食晚飯...
食完之後...............
就閃水了!___!'
勁大袋野要拎番屋企.___________."
成架車...
今日踩左勁耐單車...
隻手早就紅晒....勁痛...
E+又要拖住架車...
個手把....整到我勁痛-___-"
汗...
不過無理由...又要牙媽拎嫁麻-__-'
做人做到底...
咁就幫牙媽拎到番屋企...
隻手..........
-________________-!!"
pS;掛住傻瓜...........有機會真係好想同佢睇日落!!"
|