`×落 M記, ;)
閉起雙眼你最掛念誰?
眼睛張開身邊竟是誰?
你想的那位又是誰? :]
2009 年 1 月 28 日  星期三   晴天


年初3! 愉快 分類: 未分類

眼訓眼訓眼訓....

10點幾就醒左了...ZzZzZzZ

吾願起身...haha

不過都係要嫁喇....

食完野...洗完頭....

....

跟住就出門了-______-"

11點半出門...

去到天水圍都要1點到-_________-'

去到妹姨到.....就食飯喇!'

係呢個時候...傻瓜都醒左lU!"

hAhA'

傾左陣計...就叫佢食飯lu!"

食完飯之後...

又傾左陣....haha!

仲講左好多野tim...

加上我又諗通左喇!_!'

傾完...無幾耐....就成班人去踩單車-_____-""

每人一部...

妹姨真係多單車._____.'

一行1...2...3...4..5....6個人...

係咁踩.___."

踩踩下...

成班人都諗住去山頂睇日落...

於是就去買野飲...跟住就上山了. ."

條路真係難行...

不過上到山頂之後...

見到個日落....真係好令牙!___!'

如果傻瓜....係到就好了!_!'

有機會我都要帶傻瓜去睇-3-

跟住見悶悶地...

成班人係度鬥玩扔石仔.________."

我同姨丈都扔得好遠haha!"

.       ."

跟住就落山了. .

落到山之後...

表妹 話要坐我車尾....踩一陣單車wow-_-'

跟住我話.....吓....................咁....好喇-_____-'

咁佢就跳左上黎...

好重-___-"

好難踩....

而表弟就上左牙妹嫁單車上面-_-'

我同牙妹變左苦力了-______-"

最慘的就是....

上鈄波...

勁累-________-"

牙妹仲慘...

撞左兩次車....-________-"

真悲哀..

...........

我見太累...

於是就叫表妹吾好再坐我後面喇-_____-...自己踩番吧...

點知佢吾肯-__-...{oH my goD!}

-______________-""

到左最後....成班人到齊晒...

佢終於肯吾再痴住我lU-____-'

番.妹姨屋企食晚飯...

食完之後...............

就閃水了!___!'

勁大袋野要拎番屋企.___________."

成架車...

今日踩左勁耐單車...

隻手早就紅晒....勁痛...

E+又要拖住架車...

個手把....整到我勁痛-___-"

汗...

不過無理由...又要牙媽拎嫁麻-__-'

做人做到底...

咁就幫牙媽拎到番屋企...

隻手..........

-________________-!!"

pS;掛住傻瓜...........有機會真係好想同佢睇日落!!"



lau88
暱稱: `◆落×°
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
迷失
重回
最後一天的上網.
新開始.
第3年,學界前夕,
文章分類
全部 (246)
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 246
留言總數: 234
今日人氣: 23
累積人氣: 1994
站內搜尋