HaHa'
今日真係好開心=]
第1次同傻瓜一齊踩單車!_!
雖然吾知佢點諗..
但係其實._____."我好昐望今日的來臨!'
不過....最擔心的是-_-'
好驚發生意外-___-""
今日手先就去MtR集合喇._____.'
跟住就去番第1次同佢食野...果個地方食午餐!'
^ooo^
叫左魚蛋粉...
嘻
都係第1次同佢食既野!______!'
食完之後..
就坐火車..
去大圍了!________!
去到之後..
4出..
搵租單車的地方-______-"
起初搵極都搵吾到..
但係最後!_____!"
全靠{{{我}}} 出馬!"
一問人!!!"
即刻水到渠成!!!'
haha!'
傻瓜試左兩部車xd!'
因為{{佢太蠢了...試極都試吾到岩的}} haha!"
我就選左部..堅野!__!'
兩部單車租一日都係60蚊oNlY!" {1部30蚊}
下次又同屋企人去租黎玩下先!______!"
跟住果個人就驚我地吾識路..
咁就教左我地點行...
仲比左張卡片TiM!" 如果吾識路可以問佢!_____!'
跟住我地開始踩喇. .
-________-"
踩下踩...
踩上...
踩落....
踩左...
踩右..
跟住踩到一個地方-_-
傻瓜話要番轉頭買水-_-
咁只好番轉頭了-_-
去到7-11 買完兩支水之後..
又踩...
-_______-"
見到 沙田圍站-_-'
跟住我就問..
乜有呢個火車站嫁咩-_-
傻瓜話;沙田+大圍lol..
跟住我就話-_-
不過兩個站混埋一齊有嫁咩- -?
跟住佢話吾知牙-_-
咁就不了了之了-__________-"
踩到一個地方好令的-_-
不過就吾知果度叫咩名..
對住一條河-_-"
於是我地就係果度..
搵個地方坐..
而傻瓜就.___.
傾電話-___________-'
唉-________-'
有好多野想講...
但係-______________-.....
算了-_-'
佢傾完之後..
就係度教教豬了-_-'
到左5點幾..
我地就番去了-_-
初初番去果時..
都吾係幾識路嫁-_-
但係最後..
全靠me^ooo^
搵番條路...
呵呵.
好快就到左大圍...
還完車之後..
就走了~___~..
其實想同佢食埋飯嫁-_-
不過佢吾得-_____-!"
._______.
呢日都幾開心牙^ooo^'
多謝你! =]
pS;第1次同d女仔單獨去踩單車-_-'"
|