`×落 M記, ;)
閉起雙眼你最掛念誰?
眼睛張開身邊竟是誰?
你想的那位又是誰? :]
2009 年 2 月 3 日  星期二   晴天


單車!_! 愉快 分類: 未分類

HaHa'

今日真係好開心=]

第1次同傻瓜一齊踩單車!_!

雖然吾知佢點諗..

但係其實._____."我好昐望今日的來臨!'

不過....最擔心的是-_-'

好驚發生意外-___-""

今日手先就去MtR集合喇._____.'

跟住就去番第1次同佢食野...果個地方食午餐!'

^ooo^

叫左魚蛋粉...

都係第1次同佢食既野!______!'

食完之後..

就坐火車..

去大圍了!________!

去到之後..

4出..

搵租單車的地方-______-"

起初搵極都搵吾到..

但係最後!_____!"

全靠{{{我}}} 出馬!"

一問人!!!"

即刻水到渠成!!!'

haha!'

傻瓜試左兩部車xd!'

因為{{佢太蠢了...試極都試吾到岩的}} haha!"

我就選左部..堅野!__!'

兩部單車租一日都係60蚊oNlY!" {1部30蚊}

下次又同屋企人去租黎玩下先!______!"

跟住果個人就驚我地吾識路..

咁就教左我地點行...

仲比左張卡片TiM!" 如果吾識路可以問佢!_____!'

跟住我地開始踩喇. .

-________-"

踩下踩...

踩上...

踩落....

踩左...

踩右..

跟住踩到一個地方-_-

傻瓜話要番轉頭買水-_-

咁只好番轉頭了-_-

去到7-11 買完兩支水之後..

又踩...

-_______-"

見到 沙田圍站-_-'

跟住我就問..

乜有呢個火車站嫁咩-_-

傻瓜話;沙田+大圍lol..

跟住我就話-_-

不過兩個站混埋一齊有嫁咩- -?

跟住佢話吾知牙-_-

咁就不了了之了-__________-"

踩到一個地方好令的-_-

不過就吾知果度叫咩名..

對住一條河-_-"

於是我地就係果度..

搵個地方坐..

而傻瓜就.___.

傾電話-___________-'

唉-________-'

有好多野想講...

但係-______________-.....

算了-_-'

佢傾完之後..

就係度教教豬了-_-'

到左5點幾..

我地就番去了-_-

初初番去果時..

都吾係幾識路嫁-_-

但係最後..

全靠me^ooo^

搵番條路...

呵呵.

好快就到左大圍...

還完車之後..

就走了~___~..

其實想同佢食埋飯嫁-_-

不過佢吾得-_____-!"

._______.

呢日都幾開心牙^ooo^'

多謝你! =]

pS;第1次同d女仔單獨去踩單車-_-'"



lau88
暱稱: `◆落×°
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
迷失
重回
最後一天的上網.
新開始.
第3年,學界前夕,
文章分類
全部 (246)
網站連結
尚無任何連結
日誌統計
文章總數: 246
留言總數: 234
今日人氣: 37
累積人氣: 2008
站內搜尋