下午 3 點丫 下午 3 點丫 晚上 10 點了 晚上 10 點了 晚上 8 點了 晚上 8 點了 晚上 8 點了 晚上 8 點了 晚上 8 點了 晚上 8 點了
我的改變真大....大到睇唔到- -
唔講得...唔知道...唔想知
lauhoshing
暱稱: Sh!nG™ lau
性別: 男
國家: 香港
地區: 深水步區
« October 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
2011-03-04
2010-12-25
2010-11-20
2010-10-22
2010-09-29
文章分類
全部 (112)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 112
留言總數: 319
今日人氣: 0
累積人氣: 1383
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 9 月 4 日  星期六   晴天


2010-09-04 分類: 未分類

琴日開始正常上堂....

太開心啦....唔洗走黎走去....

on99咁等老帥黎就得.....

有得番學果然唔同D....

成班人一齊玩~~~

不過美中不足既係落雨..... so bad~~~~

慘情....一個CYCLE得一堂空堂-3-



2010 年 8 月 29 日  星期日   晴天


2010-08-29 分類: 未分類

聽日又要練波.....

我想打風,....但又想練波,,,

so sad~~~

唉...距離開學仲有2days....

喺呢個moment要爆啦-,-

希望第一日唔洗俾人小啦...



2010 年 8 月 28 日  星期六   晴天


2010-08-28 分類: 未分類

開學前夕.....

暑期作業都差唔多DO完啦!~~~

唉......呢幾日都要練波....

why~~~~~

下年真係升仙...課室要行上五樓!!!

頂爆....下年要做乖乖仔



2010 年 8 月 4 日  星期三   晴天


2010-08-04 分類: 未分類

好快同暑假講byebye啦~~~

成個假期...吃...喝...玩....樂....

做齊晒....

唉,練波真係好辛苦-,-

有如升仙既感覺.....

繼續努力~~~

C個M啦



2010 年 7 月 26 日  星期一   晴天


2010-07-26 分類: 未分類

成個假期勁無聊!!

搞到愛上左睇鬼故!!

我想知....高街鬼屋....係D咩咁巴閉囉,,,

個個website  D野都係留野,,,,

我想快D開學zzzzZZZZ..~~~

http://www.youtube.com/watch?v=MBwbG4X4c_I

去笑下啦00




Free Cursors