Image hosted by Photobucket.com
lauramak
暱稱: ``× 欣B.°﹏
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
.."
.."
.."
.."
.."
文章分類
全部 (113)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 113
留言總數: 72
今日人氣: 6
累積人氣: 3969
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 8 月 10 日  星期三 晴天
KJHKIJHJ

今日牙..真慘牙..T^T

今日....OK早起身...好鬼慘=U=10點 中就起左身LU...慘慘=___________________________='''

係12點半岩岩好去到學校..卡卡**(我實在太乖女啦~~)去到...見到雞雞..佢好似5太開心咁WOR=33333=``

一落到去..下~~5係牙FA!!大白兔WEAR EARRINGS@口@!?!?!?第一次見到咋=U=

我好似衰咁....但真係5知牙嘛>3333333333<``嗯**G後死肥豬話今年我地有4個6A WOR=V=``

重話2一個8A1B WOR~~佢地E班痴線佬同埋痴線婆牙~~咁鬼勁...我係度諗..我有機會..

可能連10分都攞5到=V=``我5要牙!!起碼都要有15分>3<!!雞雞好似話有21 OR 22分牙!!5知係咪呢??

人地話佢有E個分都5開心OR..屎5屎牙~~我有20分我諗我死左啦~~(開心死)好似話21分都可能..

去5到中6....想死中..T^TG後係學校,,都係早走咖啦~~好似好衰咁.....我都5想咖...

唉~~G後....去到大埔墟G後...一出火車..ON SHIT.....有個人冇啦啦制埋泥...佢話:::::

你好牙~~我係XX報O既記者牙**我有個問卷調查想問下你地O既意見牙!!

佢問我O既時候....PHOEBE話佢身邊果個人係咁影我地相..ON SHIT...

問咪問LOR~~重要影埋相....痴線咖T^T鬼5望佢個相機SHORT左牙!!!!!!

妖~~係要影咖BOR~~知我影相好樣衰//得未?!?!!?!?!?最鬼憎就係人地偷影我相咖啦!!!!!

真係想K.O左佢....希望佢地5會POST出泥啦!!PLX**

我個樣成個頭咁......嗚嗚嗚T^T

THEN係果度...冇咩野牙~~俾我發現左D野LOR~~我係好怕王+其咖~~我驚佢驚到要命@@

都未TRY過咁樣同人打比賽果D野....

我同佢打O既時候....我個頭係勁痛.....佢正衰人泥咖~~!!好憎佢..憎死佢

THEN..返左屋企LU.....食飯LU....食到好鬼X...明明減更肥咖嘛**E+好似係度增肥=U=

THEN...開機~~一ON..BEE BEE 問我下星期2得5得閒WOR~~E個真係5知牙~~佢話係晏就WO~~

我話佢做咩啦~~佢話去溜冰...牙輝(曱甴眉)周埋一個佢個FD都去..一聽到話牙輝..有D想去=V=

不過我都5知去5去得牙~因為果日我牙哥走LU~~好似話係MORNING LOR~~要去送機...

果日又要勁爆早起身~~嗚嗚嗚...T^T5制牙~~冇得訓...所以可能我會返到屋企都訓過...卡卡*

我知我果日一定5會喊咖~~因為我5係好鍾意我牙哥...同埋又5係5會再見O既@@

UM...好似冇野LU...5講

**今日係個SPORT CENTRE見到有幾個靚仔...好YEAH~~我同PHOEBE等埋佢地先走

    當場佢地係5知咖啦~~呵呵~~不過最衰就係見到2個好樣衰O既人....真衰**

I LOVE KOIKE TEPPEI!!

 
刊登時間︰2005-08-19 09:32 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]THE END