|
...唉``都5搞咩=_______="
POOR LOR!!聽日牙~~我成1點幾先訓咖嘛~~(遲遲地啦`)點知>3<"
我HOLD NIGHT 都訓5到=33333333333=`]*訓泥訓去....係4點中O既時候.....-________-"|
卡卡``終於訓到啦~~但係時間5長...-___________-'''2個中....最後都係訓5到
T^T天好衰咖..係5俾我訓!!
所以...就係8點半就起左身..刷完洗面G後.....睇番人地個DIARY先**一睇就睇BEE BEE 果個..
哈``好好睇牙~佢話牙峰作野WOR~~我覺得好可愛*0*其中一個係咁O既::::::
""物品好殺虫水...噴得快殺得快`同D蚊虫講掰掰"">3333<作得好好``
俾我O既話...=_____='''唉~~都5知自己係度作咩=]*哈哈~~以自己咁O既行為..為榮*V*
就係係我訓5到O既時候....我諗左好多野!!冇啦啦諗起余俊輝.....條眉....成隻曱甴=_____=''
果次我寺FIND BEE BEE//我一行埋去.....佢正一低B仔泥咖!!!!佢JUST係咁講係果度牙係果度牙~~
隻手指都5知指去邊....佢都低低地....好似又聽5到野=_____=''我同PHOEBE問左佢好多次
可5可以問你一個問題.....佢就係咁指佢自己隻手指去令外果邊....得啦!!知你D手指長..知你D手指靚..得未~
超!!!你收皮啦~~
重有諗左好多好多野~~不過5講俾你知~~呵呵呵!!(偷笑中...)
係3點中果時......死左去我牙媽果公司......好熱.......熱死左=33333333333=
唉~~去到果度...都5知做咩.......成日都冇野做......shit!!!!
睇電視.....去澳門睇電視....都係睇番果d野>33333333333333<
無奈=__________________=""
TO CHRISTY~~
多啦A夢好5好睇牙??重有牙~~佢係叫多啦A夢咖~~5係叮噹牙~~卡卡``
BY LAURA**
I LOVE KOIKETEPPEI=]*
 |