|

今日係聖誕節x]*祝大家聖誕快樂!!!!!MERRY CHRISTMAS""呵呵..
今朝俾牙媽嘈醒左-0-""俾佢2次打電話泥..話咩叫我起身..多謝曬..-__________-"呼..
起左身之後..去左刷身洗面...肚痛牙!!之後上番張床度din下din下咁...我唔想查野牙!!次次都係咁..
查完之後..就嘔..嘔完之後...發高燒..所以今次我決定唔查野lu...上番張床之前..拎左本maths書上去..-.-"
要+oil牙我...我想maths高d分...拎左上去...同小肥肥講電話..問佢ch.9點解...我ch.9差唔多all都唔識..-____-""
同小肥肥講左一陣maths..我地開始講其他野lu..=______="我地講左半個ch.咋..-.-+
我地打左去美美個電話度留言..好正牙*我地好似係度傾電話咁...呵呵呵"佢話佢第一次聽聽到笑..*3*
我地勁牙!!哈哈哈!!之後..小肥肥去左指拖..>3<"我係度做light bulb..好衰咁..馮煒汶係小煒煒....-.-+好嘔``
then..cut左線..-0-""同小敏敏傾電話x]*都係佢最好..嘻>v<"講左一陣..牙媽番左泥...big我落床...
好衰牙!!本來諗住今晚先落番泥咖嘛..我算..-_______-"落左去..企左一陣..同牙媽講左一陣野..又上番去.,
月泥月鍾意張床啦...呵呵呵"好暖牙...暖笠笠x)"then..又上番去..訓係度..點知訓著左..俾牙媽話左幾句...
之後食飯lu..打邊爐..本來係出街打咖!!不過唔知發生咩事..冇啦啦係home打..算...
食到勁飽牙>v<"好辛苦-0-""then開機lu*好悶..-v-""今年個聖誕..過我好悶牙!!唉``
我一路用電腦一路睇新城...俾佢玩死..做做下cut左一陣..=________=""冇野好講..第一次過得咁悶!!!
五月天0既知足同埋戀愛ing好好聽牙!!x]**
the end by小欣子*
|