|
重有2日就放假啦!!>/\<"我唔想牙!!放完假之後就Exam..都唔知點算好""聽日最後一日番學上堂**
最後一日..唔可以再扣分..做一個好完美0既最後一日..最後一日..要做一d未做過0既野..卡卡``(其實都唔知有咩可以做)
今日呢,,本來打算4:00起身做功課..點知..我唔單只冇起到..重遲左起身...T^T今日有勁多功課要番去做..
一起身...即刻去左刷牙洗面..冇咩特別唔同左...都係咁核凸>/\<"G後..頭都冇洗...去左換3Na.."
好凍牙今日朝早...大家記得Wear多件3牙!!出左門口之後..買左個包食....好食..""好暖笠笠牙>V<"
THEN...上左車LU*同小肥肥講電話...嘻>V<"佢今日又遲左起身啦...會好遲番....我番到去...同平時甘唔多啦...
我即刻開始做功課..-.-+好多多多多多多牙!!!中文有好多..MATHS都係...G後..做曬啦..好釆..
落左去早會...好悶牙!!又係咁...唱校歌等等...悶到想死..G後..上番去...
MR陳堂..好野!!我好愛上佢堂牙!!!!!過好快..之後就上中文堂...肥江...上2堂..好要命...好好釆...
佢病左牙!!!WAKAKAKAKA.."好野..唔屎對佢對咁耐...果2堂我同CAREN坐...哈*
THEN..小息..去左MUSIC ROOM度練琴...小息完左係MUSIC EXAM..聽到貓頭英唱歌啦!!呵呵呵.."
我未有得彈琴...下堂..唉..灰灰地LOR*..LUNCH..唔屎俾錢有野食...呵"小肥肥個LUNCH唔屎我俾錢..哇卡卡.."
G後..MATHS堂..好快過...PE堂...又DANCE...冇野好講..好正牙!!CAREN好索>V<*
唔打啦""多謝CAREN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
THE END BY小欣子*
|