Image hosted by Photobucket.com
lauramak
暱稱: ``× 欣B.°﹏
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
.."
.."
.."
.."
.."
文章分類
全部 (113)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 113
留言總數: 72
今日人氣: 6
累積人氣: 3871
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 12 月 31 日  星期六 晴天
100問*呵呵-______-"第一次做咋..

1* 今日係幾號:今日係..31/12..2005年0既最後一日..                                               2* 有心理準備做呢100條未:準備好啦>V<"
3* 最鍾意聽咩歌:咩歌都鍾意聽..最更要係好聽..
4* 你有無潔癖: 冇..
5* 鍾意ICQ定MSN多:MSN*
6* 用8個字形容你自己依家既心情:無奈.."發呆..*傻傻地咁.."8個字啦!!
7* 最後一次睇咩戲: king kong..-V-"
8* 住係邊區: 油尖旺區
9* 最想得到咩: 錢*
10* 曾經愛過最衰既人:冇
11* 有無後悔愛過佢: 冇
12* 有無想過幾時結婚: 冇牙..冇咁快諗泥d野"
13* 你覺得最可怕既係咩: 曱甴..
14* 識得最耐既朋友係邊個呢: 陳海利"
15* 如有識左幾耐: 識左8年..
16* 日記網址係咩:
http://blog.qooza.hk/lauramak
17* 最討厭的人或物: 死人火火火木//成日cut我線..(講下笑..我冇咩憎0既人)
18* 屋企電腦係唔係廢既: 廢廢地咁啦..
19* 最想多謝邊個: 牙媽掛...=_________="
20* 近排有咩令你有好大壓力: exam..
21* 有無得罪過人: 一次..好似
22* 如果有得罪左邊個: 暴力雞..(麥希慧)
23* 用咩牌子既筆做功課: 好多咖bor*..最更要係好寫咪得lor*
24* 做呢100條煩唔煩惱呀: 唔煩
25* 第一次拍拖係幾時: 唔答得唔得..
26* 記咩最叻:人地講過D咩..講一D對我有利益0既野我一定記得..
27* 有無講過粗口: ..有
28* 最討厭咩天氣: 勁熱果時..所以勁憎夏天
29* 最鍾意哪細理: 唔明...
30* 鍾意男定女: 男
31* 支唔支持同性戀:ok啦..冇咩話支0支持0既..
32* 最討厭的數字: 5字
33* 喜歡邊一類型既男性或女性:鍾意陽光dd0既..皮膚好0既..黑定白都唔更要..對我好..呵呵"
34* 有咩秘密唔同人講: 我咩都會講俾朋友知..
36* 數出你最愛既朋友: 小敏敏+小肥肥
38* 係唔係乖學生: 我牙..更係啦!!
39* 依家幾歲: 岩岩生左日..13歲啦*
40* 數口叻唔叻: 唔叻..
41* 去開邊間超級市場:屋企附近..
42* 你覺得你係咩人: 香港人..傻傻地掛..
43* 口頭禪係咩: 人卜彳土土一丁,,哇哈,,呵呵..
44* 怕唔怕黑: 怕怕地咁啦//
45* 上網多數做咩: 玩msn..打diary..
46* ICQ no.係咩: 唔玩icq//
47* 會唔會日日都打日記:如果我開到機就一定會打..
48* 幾度先會開冷氣: 唔理..feel到熱就開..
49* 偶像係邊個: orange range!!
50* 做左一半啦開唔開心: 都幾咖*
51* 最喜歡哪一套動畫: 係卡通就鍾意..
52* 細細個個時得唔得意: 更係得意啦!!
53* 有D咩古怪既習慣: 會咬手指..
54* 覺得自己尚算正常嗎: 正常掛..
55* 做過最LOR既事: 仆低左..
56* 讀近咩班: 2b*
57* 有咩事係你依家既人生轉淚點: 唔知牙..
58* MSN HANG左你會點: 打顛..
59* 有無呃過最愛既朋友:冇..
60* 最鍾意香港邊一到: 赤立角..
61* 最鍾意講既單字:傻
62* 最討厭咩戀情:...唔知..
63* 鍾意睇邊一類型既戲:唔係太過暴力同埋色情0既戲都ok的了..
64* 鍾意韓國定日本多D: 日本*
65* 點解鍾意呢個國家: 覺得日本好正>V<"
66* 最怕既動物: 曱甴..(其實算唔算動物)
67* 依家有咩目標: 冇牙...記熟kizuna同埋hana0既歌詞..
68* 最想學習哪一種語言: 日文
69* 你覺得邊一個作家既書最好睇:林詠琛=]*
70* 如果要你放棄一樣:愛情,親情,友情.你會選哪樣:愛情..
71* 有無打ICQ N/A MESSAGE: 咩泥咖...-.-"
72* 見到咩人會即刻OFFLINE: 我唔會off的...只會del佢地..
73* 電視劇值唔值得追: 都幾0既..
74* 會唔會幫呀媽做家務: 一時時啦..
75* 你係屬於被動定主動既人:被動
76* 形容你最討厭既人個樣:都話左冇lor*
77* 上網最唔好既地方係咩: 冇>V<"
78* 有無用BIT TORRENT(即BT): 一次..down nana*
79* 有無想過要整容: 冇*
80* 覺得自己最令既地方:個咀掛...因為佢係最正常"
81* 有無界過手: 冇..
82* 最想養既動物: 貓*呵..
83* 覺得自己衰唔衰: ok啦..唔係好衰掛..真係唔知..
84* 有無兄弟姊妹: 有..一個牙哥
85* 係唔係淆底怪: 唔太係
86* 最唔相信邊個: 處女座0既人
87* 如果有個傻仔/女話想溝你,你會點: 唔理佢..
88* 見過最核突既事: 睇住一對男女係度激吻..
89* 屋企有無種花: 有牙..岩岩買的*
90* 返學會唔會著冷衫: 一定著!!
91* 有無鍾意人: ..有"
92* 最鍾意咩顏色:
粉紅色,,青bb 6,,湖水藍*,,黃色"",,湖水6""..等等
93* 牙JAY定EDISON靚仔D: EDISON>U<"
94* 知唔知道神係咩: 唔知..
95* 上咩堂先會訓覺:都ok多咖bor*..中屎一定訓..
96* 覺得你自己係屋企有無自由: 冇咩牙..
97* 如果你有三個願望你想做咩:一個願望..要好多好多錢!!第2個呢..唔該個樣好d牙..第3個呢..俾多3個我..
98* 最鍾意既運動係咩: 呵呵"劍擊啦更係..特別係佩劍>V<"
99* 塔咩車返學:18*
100* 眼唔眼訓: 一d都唔眼訓..

好野!!做完啦**好感動tim*呵呵"

死人火火火木..衰人..我U你..!!

今日係2005年0既最後一日啦*祝大家新年快樂>V<"

THE END  BY穎欣妹*

刊登時間︰2005-12-31 05:43 PM    [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]THE END