
um..今日呢.."12點先起身...唉..鬼叫琴日遲訓咩...成4點中先訓..!!!不過我就話唔慣啫...火火火木一定慣...
一起身就即刻去左刷身洗面...THEN打左俾小肥肥"一路睇電視一路傾電話..今日係最後一日睇衛C利啦*
唔制牙!!好想睇>V<"呵..之後牙媽番左泥..佢買左外賣俾我食..."吉野家"..正正正*好好味牙!!
then...牙媽唔知點解搵到我琴日寫打俾peoples果張野...佢問我做咩..我好是但咁同佢講話我張野壞左..
哈"佢竟然冇話我..重係度笑我..-__________-"冇野好講!!!之後呢...再同小肥肥講多一陣..
之後就開始讀hist啦...超悶牙!!!!!!!!!!!!好憎history>/\<"好難估到今次會係幾多分..我唔想再唔合格啦**
讀讀下..係度睇漫畫...好鍾意睇藍寶石王子...睇左好多次都係覺得好好睇..-V-"之後又開始讀..
就泥讀到顛0既時候..放棄!!!!!!!!!!!出左room..呵呵"又係度唱kizuna*隻歌月聽月好聽..>V<"就泥記好啦!!
第11首都係牙!!月聽月好聽>V<"呼...之後牙媽番左泥...買左新0既咭""
手機新number*:64383641
大家唔好再打之前果個65759553啦..*>V<"then..同牙媽鬧交...尸口巾..真係唔覺得佢有咩好lor...
之後...食飯...好冷..then冇啦啦好想食蛋...好!!生平第一次make太陽蛋>V<"ok啦...但係太多油...
搞到好似怪怪地咁..-.-"算``我冇煮野0既天份...呼``
之後睇電視+用電腦>V<"好好睇牙識法x言人..同埋迷情家族...迷情家族真係估佢唔到牙!!!
正正正!!!之後打diary ...冇啦..今日就係咁樣過左了...真快x)"唔打啦*
the end by穎欣妹"

|