今日係29號"'就黎除夕喇"'要掰掰2005年喇"'
今日呢..11點幾先起身"'爽牙"'一起身就去左刷牙洗面"'我唔要做1個DIRTY 0既小孩"'
之後冇食早餐"'一食就食晏就"'一路食一路睇衛C理"'好好睇牙"'不過有D恐怖"'驚驚地咁"'哈"'
牙媽走左LU"'THEN"'打俾小敏敏"'一齊研究MATHS"'哇哈"'
研究左陣"'有唔識0既數"'小敏敏話火火火木好似有3LINE"'之後叫火火火木打俾我"'俾佢CUT左2次線"'你好野"'
之後冇啦啦好想食野"'之後同小敏敏鬥核突落街買野食"'小敏敏話佢贏左"'但我覺得我糟D"'
上番黎曝食"'今次一定肥死我"'繼續同小敏敏講電話"'一路講一路彈琴"'
決定左今年個除夕係點過"'首先開左屋企道門__之後大叫3,,2,,1__之後山番道門訓教"'哇哈"'係咪好正呢"'
小敏敏都係諗住咁"'我地冇小肥肥咁幸福"'出街啦佢"'THEN俾小敏敏迫試下彈KIZUNA單手"'
哈哈"'我彈到"'叻囡"'之後琴MISS黎左"'獲益良多"'終於明白左鋼琴0既野"'哇卡"'
學完琴打番俾小敏敏"'佢叫我等佢4分中"'衰野"'4分中後打番俾佢"'教我點樣煎蛋"'
佢搞到我D蛋淡面無味,,仲要LON左少少(其實係自己唔記得落鹽同手腳慢先搞到咁)"'
THEN睇電視"'俾小敏敏知道左我睇電視0既情況"'俾佢笑"'不過後尾俾我笑番佢轉頭"'
今日就係咁過"'悶到嘔血"'不過有時都好好笑"'唔打喇"'
THE END BY小欣子"'(小敏敏代打)
勸你你又唔聽"'
到時衰左又要我地幫...
幫你又唔肯聽...
勸你果時又俾你鬧...
灰灰地了...
|