|
um..今日,,唉..快支力死我啦!!!
琴日我成2點中先起訓牙..POOR ME!!!都係自己衰..5記得左做功課..本來我可以早D就訓O既..不過我5專心..XDD*
G後..訓左覺..係5點姆又起身啦..我又起身洗頭..XDD*好正..個頭WET WET的!!好爽牙!!
G後...我遲左一班車牙!!@@重要班車遲左泥...搞到好遲先番到>/\<"G後..換33*我一知道要跑大細街...唉..
冇啦啦好灰牙!!一大一細..G後..開始跑..好TIRED牙!!!今日隻腳5係好點...唉""THEN....我,,CHRISTY同埋KARINA..
決定5去跑果個細街...我再跑我會死的..我地到到最尾果度...沖...但係想沖都5得..@@本來我都差5多係第一..
都BECOME第3...嗚>/\<!!THEN..洗白白...出去聽果個無聊早會....用左好多英文堂牙!!感動>/\<**
G後..HEC堂...MAKE CAKE...哇!!今次我地果組MAKE左個垃圾...雖然個味都OK..但係個樣..MISS LEUNG見到都笑..
你話死5死牙...唉..本來我想撙舊俾小丸輝食咖嘛..不過..我淆左了..最後冇俾..我太失敗了!!!
THEN..EPA堂...有6分..感動牙!!我前面果D野岩曬...今次要多謝張浩燊俾我O既答案NA*THX!!但係我DICT..
岩得一個..無奈LOR*THEN..MATHS 堂...我隻眼半開...POOR*勁辛苦咁..好野..LUNCH了..我落左去買野食..
上番去果時..見到小丸輝..重有勁多人...真係好多..@@我見佢地個樣個個都好"間"..5知發生咩事..
G後...到到咁上下..我番番去F.2果度...望左上放..見到小丸輝..同佢HI左>V<"我冇淆!!
我後尾先知發生咩事..G後..中文堂..唉...派左中文...我要火山爆發..我要爆火..我差0.5分先合格>/\<死得啦..
不過好釆係個成績表係50分啫..嘻>V<""唉..今次測驗死曬LU*5好諗D5開心..
G後有一堂中文俾左D人講5知咩..我冇聽到...訓左覺..好釆冇人見到啫...林百通..你勁曬啦..知你中文勁啦T^T串咀..
G後普通話堂...過得好快..係堂上面每日一篇..好次激=_________=""差D俾老師見到..-.-+
放學..見到小丸輝踢波...我好想學校有女子足球牙!!!!有O既話我一定參加XDD*雖然我5係好識足球泥加野..-.-+
G後..番左HOME LU*番到G後..悶到死死下..開機..開左=冇開..都係咁悶...到左6點...要去AUNTIE度食飯...
好5鍾意我牙婆..佢好煩牙!!係咁叫我食野...食食食..我5食牙>/\<""想肥死我咩..D野勁多油..UM,,,好快G後呢...
我番左HOME LU*俾牙MA BIG我練琴..我是但咁彈左2野..就同牙MA講我練完了....G後開機>V<""
一ON...冇啦啦勁多人HI我..搞到隻手好支力>/\<"D人傻了..唉..到到我ON左咁上下..CHRISTY打泥..
佢冇啦啦同我講話咩今個星期6有比賽...我一聽到...O曬咀...*O*..勁無奈LOR我..冇啦啦要比賽..我好似參加左800M..
唉..死得了...我希望我5係第尾咁就得啦..CHRISTY,,,KARINA..你地2個要+ OIL啦..我會支持你地咖!!
今個星期4係我最開心O既一日..因為5屎跑街xDD**聽日我5番田徑啦..我要番劍擊!!MISS U SO MUCH牙佩劍..
好多堂冇番了..唉..一定俾牙SIR鬧死>/\<""
THE END..BY 小欣子..XDD* |