唉..琴日冇用過電腦..所以冇打DIARY!!SOR牙>/\<
5講番琴日啦今日..UM..今日牙**要好早起身..本身可以訓耐DDDD咖嘛...最衰都係CHRISTY..佢話要跑街..
車!!最衰都係你...哼!!G後...我地開始跑...我地後面果個男仔話..哇!!好耐冇見過你地啦!!!!!!笑死左..
佢個VOICE..好好笑LOR*g後..我跑跑下..肚痛..-0-""g後死左..番到去..洗完白白...行出泥..右腳痛到喊...行5到路lor係..
g後重要俾miss lee見到..我5制牙!!!!!!!!佢想叫我番home..我釆你都傻..我今日冇bring電話..-.-+又冇bring key..
玩野咩..g後..我死番去classroom..係英文堂..俾人見到我想喊...死得..g後制克扮冇野..then..小息o既時候..
死人陳偉賢爆踢我隻右腳..我憎死佢or*死人頭..好似覺得我隻腳5夠痛咖lor*..後來見到小丸輝落左泥2樓xD*
G後...上MUSIC...好悶牙..我同麥姑婆爆傾計..KEKE*(麥姑婆=CAREN)THEN呢..LUNCH TIME...
我同CHRISTY是但食左D野...G後去左CP**KEKE..我又見到小丸輝啦..咁上下..我又見到美女..我又係見到佢..
用隻手蔗住個樣..佢KAI的??G後..番番CLASSROOM..要上MATHS...好辛苦牙..!!天牙!!!G後PE堂...
唉..好想喊..我果然係個籃球白痴..T^T麥姑婆你勁曬啦!!!知你打波勁...過我...你5好5記得我捉你O既時間係點咖..
我一拎轉身打你後面..搞點..我冇跑過-.-+你重要係我打左重係度走...你傻了嗎???THEN..放學了...
我好感動牙!!!!!我做到啦....我今次冇淆啦...我終於HI左啦T^T**好感動!!嗚嗚嗚..
今日5打咁多了..要早D訓早D起身XDD*
THE END** BY小欣子**
TO CAROL!!
CAROL..算啦你..我係5會話俾你聽邊個係小丸輝咖啦!!WAKAKAKA**
BY LAURA
|